het ff niet meer weten pffff

hoi meiden

ik weet het vandaag ff niet meer ik maak me een beetje te veel zorgen om ons kleine ukkie heb vandaag al de heledag het gevoel het kwijt te raken alleen zou niet weten waarom kan er wel om huilen ons kleintje maakt het goed mag vrijdag weer voor echo en morgen mag ik op gesprek komen om te praten over mijn depressie maar meiden weet het echt ff niet meer zou ik nu echt nog ons ukkie kwijt raken ik zeg altijd tegen me zelf tam als het niet goed was dan was het al mis gegaan en dat probeer ik voor me te houden maar omdat ik die depressie heb maakt het alleen maar moeilijker en me nicht zei tegen me wordt de laatste maanden alleen maar erger en sommigen zeggen het gevoel gaat pas over als je je kleine ukkie in je armen hebt nou hoop dat het nu snel over is en ik nog kan genieten van ons ukkie in me buik nou dat was weer een verhaal van mij pffffffff

goretjes tamjoh

Arme Tam. Zo'n dag is echt niet fijn idd. Je voelt de kleine toch wel nog?
Ik kan wel zeggen dat alles goed komt en dat je je juist niet druk moet maken, maar dat weet je zelf ook heel goed.

Sterkte meis, en vooral vaak je verhaal doen hoor! Dat lucht vaak een beetje op.

Nog 3 maandjes.... !!! Knuffel.

he meis, wat vervelend dat je zulke gevoelens hebt. Wel goed dat je je zelf probeert in te praten dat het wel goed komt.
Fijn dat je morgen gesprek hebt om te praten over je depressie, hopelijk dat dat een beetje helpt.
Ik weet niet of je vitaminetabletten neemt, die helpen mij heel goed. Als ik ze een paar dagen vergeet, slaan mijn hormonen op hol en maak ik alleen maar ruzie en krijg ik ook nare gedachtes.
Kun je er met vriendinnen over praten? Of natuurlijk met je man/vriend?
Enne hier kan je altijd je verhaal kwijt he!

Hele dikke knuffel!

heey meiden
dankje wel voor jullie lieve reacties vitamines slik ik niet maar kan het altijd proberen praat er wel veel over met me moeder met me man ook wel beetje maar is toch anders en die is proberen met stoppen met roken en is dus beetje kribbig soms en hoop echt dat de hulp van morgen me echt gaat helpen ben er ook echt aan toe en ja voel de kleine goed is goed aanwezig en daar ben ik blij mee en verdere mensen uit me omgeving snapen er niks van en zeggen steeds tam je moet toch genieten duurt nog maar drie maanden maar ja dankje wel meiden en hoop dat alles goed blijft gaan

groetjes tamjoh

Ook ik kan wel zeggen dat je zoveel mogelijk ervan moet genieten etc etc, maar dat weet je inderdaad zelf ook wel. En dat heb je helaas zelf niet altijd in de hand om het woord wel of niet bij de daad te voegen. Kan alleen maar zeggen dat ook ik hoop dat je wat hebt aan de hulp morgen. En zolang jij je best doet (en dat doe je volgens mij echt wel met wat ik van je lees) kan je jezelf echt niks verwijten. Succes en sterkte ermee.

Komt echt goed hoor met je kleintje! Het is normaal dat je je zorgen maakt om je baby, dat blijft ook wel, maar bij jou zal het ook een groot deel met je depressie te maken hebben. Hoop dat ze je goed kunnen helpen en je toch nog een heleboel zonnige momenten gaat krijgen. Veel succes morgen!!!

Wat naar dat je zo'n dagje hebt. Ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt en fijn dat je vrijdag voor een echo mag komen.

Succes morgen en hier kun je je hart altijd luchten.

Liefs

Terug
Bovenaan