Het forum doet het weer!

He hoi

JAAAAAAA.... hij doet het weer!!!
Ik dacht dat het aan mijn computer lag, maar dit was dus niet het geval.
Ben zowieso al eventjes niet meer hier geweest om berichtjes te plaatsen.
Mijn vader is heel ziek geweest en het was zelfs erg kritiek, dus ben heel veel in het ziekenhuis geweest.

Met ukkie in mijn buik gaat het prima!!
We hebben gister een extra groei-echo gehad, omdat mijn buik een aantal weken voorligt.
Maar alles was prima en ze verwachten gemiddeld een 7 ponder, dus geen grote vriendelijke reus, hahahah

Hoe gaat het met jou?

Al onze berichtjes zijn ook verdwenen zag ik!!!

Nou meiden, laten we weer gezellig kletsen, het aftellen is nu begonnen.

Groetjes Naomi

Hi Naomi,

Jeetje wat heftig van je vader... Nu weer beter?

Toevallig, ik ben gister bij de gyn geweest. Ik ben 27 weken zwanger maar heb een buik van 30 weken. Over 2 weken (16 januari) krijg ik een groei-echo en dan gaan ze kijken of de baby ook voorloopt op zijn groei. Maar ik denk dat het komt doordat ik veel vruchtwater heb. Voor Kerst waren ze ook even bang voor suiker maar dat is het gelukkig niet.

Maar jij dus ook een grote buik maar je baby loop op groei goed of wel beetje voor?
ik ben best wat aangekomen (15 kilo) en vooral in mn buik, heb daardoor ook rugklachten. Jij?

Tja aftellen is wel begonnen, nog n kleine 13 weken. Ik houd wel echt rekening met een vroeggeboorte, ben zelf maand te vroeg geboren, heb een grote buik en medisch gezien kans op vroeggeboorte dus: ik verwacht half maart mama te zijn. Wil dus alles klaar hebben voor mijn verlof en dat begint op 14 februari. Ben er al echt wel aan toe hoor, lichamelijk trek ik fulltime werken niet echt.

Groetjes Janneke

Joepie!! Hij doet het weer!!! Wat irritant zeg een hele week zonder forum
Hier alles goed. Druk druk druk met de babykamer het einde is in zicht.
Gisteren verloskundige voor controle alles prima uk wilde alleen niet stil liggen om hartje te luisteren en toen de vk hem/haar in bedwang hield om te luisteren werd ik lek geschopt  ook meteen de rhesus D injectie gehad.
Vanmorgen controle bij de huisarts omdat ik een aanhoudende schimmel heb zowel in- als uitwendig... is het gewoon weer terug!! Mocht ik meteen door naar de gynaecoloog. Nieuw kuurtje en nieuwe zalf er tegen aan... en als troost mocht ik even naar ukkie gluren lag met gebalde vuistjes in de richting van de echoscoop te slaan hihi!
Over 2 weken groeiecho en over 3 weken weer verloskundige.

Groetjes weer!! Macka

Fijn dat ie het weer doet! Heb jullie wel gemist hoor!

Hier gaat t goed! Babykamer vordert gelukkig en het einde is in zicht!

Merk wel goed dat het laatste trimester is aangebroken.
Veel buikpijn en slecht slapen door bekkenklachten. Ook zit het kindje echt in de weg af en toe kan dan voor mn gevoel geen kant op!

Nog even volhouden (10 weken duren wel heel lang hoor weet ik uit ervaring!!)

Naomi ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je vader en wens je veel sterkte toe en voor je vader beterschap!

Groetjes ANnemiek

He Janneke en Annemiek

'Bedankt voor jullie berichtje!!
Gelukkig gaat het met mijn vader weer de goede kant op, hij is inmiddels uit het ziekenhuis.
Hij heeft veel moeten doorstaan, mijn vader is echt nooooooooit ziek en ook niet geweest maar heeft in 3 weken tijd veel om de oren gehad.
Hij is nu diabeet en spuit 2x per dag insuline, heeft een fikse longontsteking gehad, veel vocht achter de longen en het hart, een hartinfarct doorgemaakt, een herseninfarct en een inwendige bloeding in de maag.
Jullie begrijpen dat die vele engeltjes op zijn schouders heeft gehad!!!!
We zijn er nog niet, hij moet nu aansterken (hij is 10 kilo afgevallen) conditie opbouwen en dan staat er nog een hartoperatie op de planning van 2009.
Maar eerst gaat hij voor de 2de keer opa worden en daar gaan we eerst voor en genieten.

Nou zijn jullie een beetje op de hoogte van de situatie hier.
Zal ook proberen om meer te reageren, maar jullie zullen vast begrijpen dat mijn aandacht veel bij mijn pap is.
Ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier hoor............

Hele goede jaarwisseling voor jullie allemaal en een mooi gezond en bijzonder 2009!!!!
Liefs Naomi

Terug
Bovenaan