Het Forum gaat verhuizen

Hey meiden,

Hebben jullie ook mail gehad met de informatie dat we gaan verhuizen ?

Jeetje na al die tijd op deze vertrouwde plek gaan we een nieuw tijdperk in. Ik ben benieuwd. (voor diegene die de mail niet hebben gehad :

Hallo Jolanda,
Jonge Gezinnen heeft al enige tijd een nieuwe website in de lucht: zwanger.nl. Binnenkort zal ook jongegezinnen.nl vernieuwd worden. Er komen dan twee sites bij: één over baby's en één over peuters en kleuters.
Het is nu tijd om de fora over te zetten naar de nieuwe websites. De fora die te maken hebben met zwanger zijn komen op zwanger.nl, de andere fora komen op een tijdelijke site - totdat het nieuwe jongegezinnen.nl live is.
Op een later moment zullen we de technische mogelijkheden van het forum uitbreiden.
Wat betekent dit voor jou?

dat het forum twee dagen gesloten zal zijn, namelijk op maandag 29 en dinsdag 30 juni 2009
dat je je huidige inloggegevens en gebruikersnaam gewoon kunt blijven gebruiken; je kunt ze ook aanpassen als je dat wilt
dat het nieuwe forum er mooier uitziet
dat het zoeken naar berichtjes op het forum veel makkelijker is geworden
dat je maar één keer hoeft te registreren voor alle Jonge Gezinnen-sites, zoals zwanger.nl, het tijdelijke forum en de sites van de tijdschriften
dat het forum makkelijker te gebruiken is; je reageert bijvoorbeeld direct op de pagina met alle andere reacties van een onderwerp
dat sommige mogelijkheden van het vorige forum, zoals smileys plaatsen, tijdelijk niet bruikbaar zijn
dat je vanaf het oude, vertrouwde, jongegezinnen.nl zal worden doorverwezen naar het forum op zwanger.nl en op de tijdelijke site
dat de mamaclubs worden opgesplitst in zwangere mama's op zwanger.nl, en mama's die inmiddels een kindje hebben gekregen op het tijdelijke forum
dat er nieuwe mamaclubs bijgekomen zijn: tot januari 2010
Tot en met zondag is het oude forum nog open. Vanaf woensdag 1 juli hopen we je te mogen verwelkomen op het nieuwe Jonge Gezinnenforum!
Met vriendelijke groet,

het Jonge Gezinnen webteam
PS: Je krijgt deze mail van ons omdat je in de afgelopen jaren hebt deelgenomen aan gesprekken op de Jonge Gezinnen-site.
Zodra het nieuwe forum online staat, zullen we opnieuw een mail sturen met een uitnodiging om je inloggegevens te bevestigen. Als je daarna geen mails meer wilt ontvangen over het forum, hoef je niets te doen. Je kunt je ook uitschrijven met het e-mailadres dat bij ons bekend is

Ja ik had het gezien. Ik vond dat er de laatste tijd veel problemen waren. Zo kan ik er pas vandaag weer eens in, de afgelopen 2 weken kon ik niet ingelogd komen. En ook sommige delen deden het niet... Hopelijk gaat het met de nieuwe site beter, kan ik ook eens mijn inlognaam wijzigen...(deze is zo saai...haha).

Groetjes,
Patty

Ik ben een beetje 'bang' dat we elkaar straks kwijt raken. Kunnen we iets afspreken?

En voor degene die nog geen lid zijn: Ze attenderen op de hyves pagina? Ik weet alleen zelf ff het adres daar niet van.\

Annemieke

Als we nu contact blijven houden via hyves ? Als iemand het niet kan vinden kunnen we elkaar daar op de hoogte houden en helpen bij het zoeken naar vermisten.
Ik ben ook wel bang dat ik het allemaal niet meer ga vinden (ben echt zo'n muts daarin)

Terug
Bovenaan