Het forum werkt weer!!

A

Anoniem

Guest
Hèhè, het forum doet het weer! Hoe is het met iedereen??
Ik ben nog niet bevallen, vandaag precies 41 weken zwanger. Ik heb wel het idee dat het aan het rommelen is, dus wie weet, toch nog een 2008-baby!
Groetjes, Edith.

Spannend dat gerommel.. Inderdaad wie weet: een 2008 baby!!

Denk dat dat bij mij niet meer gaat gebeuren, het is extreem rustig hier. Maar misschien stilte voor de storm, hihi! De afgelopen weken veel gerommel gehad, maar nu krijg ik steeds meer het idee dat t nog wel een weekje gaat duren voor de kleine er is. Was trouwens afgelopen maandag uitgerekend..

groetjes
Linda

He he meiden,

Hij doet het idd weer. Het heeft anders wel lang geduurt zeg. Ik wil al 2 weken lang vertellen dat ik bevallen ben pfff.

Bij deze dan haha. Op de 16e is onze zoon geboren. Kyano. Misschien zal ik anders nog wel even een nieuwe topic maken maar ik dacht dat ik het hier ook nog even zal melden.

Ik hoop dat jullie snel bevallen. Het rommelen heb je soms weken van te voren al gehad en dan is het stil....en dan ineens....hihihi. Dat was bij mij ook zo hoor. De week voor de bevalling gebeurde er gewoon niets, ik had ineens veel energie en ging vanalles lopen doen en dacht dat ik nooit meer zou gaan bevallen en toen zomaar ineens braken mijn vliezen snachts en was het zover.

Dus je weet maar nooit meiden, het kan vandaag gebeuren haha. Succes nog hoor.

Meiden waar zijn jullie, het forum werkt weer!!!!

Ik zit hier tegen mezelf te kletsen haha...niet zo gezellig!

Laat je maar horen en alle nieuwe kersverse mama's maar eens vertellen over hun kleintjes. Ben zo benieuwd.

@ Bibi, daantjuh en noah en saskia etc etc wie ik nog allemaal vergeten ben. Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan