Het gaat alweer meiden!

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Soms is het zo dubbel, hebben jullie dat ook? Gisteren nog erg balen maar ik kan vandaag weer wat positiever denken....

Er zijn zoveel voor's en na's aan mama worden. De ene dag zie je alleen de voordelen en de andere dag ook de nadelen.

Het helpt me om het allemaal vol te houden.....
Zo lang zijn we nou ook alweer niet bezig, en ik ben al een keer zwanger geworden na één maand proberen dus de toekomst ziet er echt wel positief uit. Soms probeer ik in mijn hoofd een negatieve test te zien als groen licht voor feestjes, en samen genieten.........klinkt gek misschien. Zo ben ik een echt zomermens en een strandliefhebster.....ik zal met een baby een 8urig stranddagje wel kunnen vergeten de eerste tijd..........

We moeten allemaal proberen te genieten van het wachten in je huidige leven..........en die toekomst komt echt wel!

Ook voor jullie meiden! Herkennen jullie dit of ben ik mijn hersens ergens verloren onderweg?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Meid,
Ik snap helemaal hoe je je voelt. Dit had ik ook voordat ik eindelijk na jaren mijn eerste kindje kreeg. En nu heb ik er 2. Wil graag een derde, maar helaas daar nu alweer een jaar mee bezig en niet te vergeten een miskraam in december. Een hele goede vriendin kan helaas geen kinderen krijgen en die heeft het er af en toe nog moeilijk mee.
Ik vindt het sterk van je dat je het toch nog positief kan inzien. Ook al zal je vanbinnen het uit willen schreeuwen.
Weet dat we er heir voor je zijn op het forum.

xxxxxx

Hoi meid,

Weet zo hoe je je voelt!!!! Ik kan een hele dag aan mezelf verliezen, lekker rutten beetje muziek luisteren, waaien, tekenen, etc. En de feestjes niet vergeten....op die momenten hoeft het nog niet zo en ben ik ook blij met mijn leven hoe het zo is, maar dan de andere kant, de momenten dat je de liefde al voelt die je straks voor je kleintje gaat hebben...zucht.....(ben in een romantische bui, Hihi)

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt!

Kus appeltje

Terug
Bovenaan