het gaat beginnen!!!!

gisteren heb ik een berichtje geplaatst over het bloedverlies met 35 weken,en dat ik 'smidags voor een echo moest.

ik heb aan een ctg(ofzo) gelegen en een echo gehad ook heeft de gyn me getoucheerd(wat overigens niet zo prettig is)ik had nog geen ontsluiting maar was wel bezig het bloedverlies kan het loslaten van de placente zijn...daar is bloed voor geprikt...

ik moet donderdag terug maar gisteravond zijn mijn vriend en ik al terug geweest.

als het bloedverlies erger werd en de buikpijn heviger moest ik bellen en werd ik opgenomen.

maar omdat er hier in zwijndrecht niemand was (ik kon hier niet bevallen warern allemaal op vakantie ,handig he?)moets ik eerst voor een ctg komen weer een half uur aan dat ding...pfff

alles was goed en de vrouw zei dat ik beter naar huis kon gaan goed slapen en me voorbereiden op de komst van mijn kindje.

ik vroeg of het geen kwaad kon om dat ik pas 35 weken was maar dat kon het niet ze gaven nu geen remmers meer

nou door het idee dat het gaat beginnen heb ik (maar mijn vriend niet) heerlijk geslapen en ik heb nu al de hele ochtend buikpijn en rugkrampen

iedereen die gisteren heeft gereageert BEDANKT! ik had het echt even nodig om te horen dat het goed was naar het zh te gaan

groetjes chariska

Ik heb niet gereageerd gisteren, maar wel gelezen. Wat een opluchting dat het allemaal goed gaat, je zult wel aardig in de rats gezeten hebben. In ieder geval heeeel veel succes met de bevalling en veel plezier met jullie kindje.

Nou succes dan maar. Reken er wel op dat je kindje met 35 weken nog wel prematuur is en dus op de kinderafdeling zal komen ter observatie en waarschijnlijk via de sonde gevoed zal worden. Schrik niet van al die slangetjes, het merendeel is echt alleen maar ter controle.

Chariska, ik ben zelf ruim 5 weken geleden bevallen met ruim 31 weken. Ook bij mij begon de bevalling met behoorlijk wat bloedverlies. Meteen naar het ziekenhuis geweest, maar ook ik heb geen weeenremmers gehad, volgens het ziekenhuis deden ze dat niet omdat weeenremmers bloedverlies kunnen verergeren. En dan is het dus kiezen tussen 2 kwaden. Maar zelfs een kindje van ruim 31 weken redt het al goed, dus die van jou zal het zeker goed doen. Heb je wel longrijpingsprikjes gehad? Ik heb die wel gehad, maar het kindje was er 2 uur later al, dus die hielpen niet.

Enne als je kleintje in het ziekenhuis moet blijven, is wel vervelend, maar probeer je er niet druk om te maken. De mijne is van het weekend thuis gekomen na ruim een maand ziekenhuis, maar achteraf is het gewoon een goed gevoel dat ze zo goed in de gaten zijn gehouden.

Terug
Bovenaan