Het gaat beginnen...

Hallo allemaal,

Ik ben zenuwachtig. Vandaag ben ik ongi geworden. Dat betekent dat we gaan beginnen... De afspraak voor de follikelecho is gemaakt en staat voor volgende week dinsdag. De injecties liggen klaar, alleen vraag ik me af of ik er wel echt klaar voor ben. Wat als het niet gaat lukken....? Wat als IUI niet werkt...? Wat als eht wel werkt en na 1.3 jaar ben ik ineens zwanger....? wat als, wat als, wat als? aaaaah, ik word gek van mezelf. Ben opgefokt, hyper in gedachten en heb buikpijn.

Gelukkig nog 2 dagen werken en dan 6 vrij. Ben benieuwd of ik me echt kan gaan ontspannen. Ik ga het zien...
Ik hoop dat er leuke dingen te lezen zijn wanneer ik terug ben van de korte vakantie.

liefs Ano

Hoi ano,
spannend...
ennuh logisch toch dat je zenuwachtig bent.
En die onzekerheid...zooo herkenbaar
Ik weet nog toen ik van onze 1e zwanger was,dat ik ineens ging twijfelen of ik het allemaal wel kon,zwanger zijn,bevallen,mama zijn..heel bizar.

Wel lekker dat je nog 2 dagen moet werken en dan 6 dagen vrij ben.Lekker leuke dingen gaan doen!
hartelijke groetjes van Fleur

Hoi Ano

Heel herkenbaar die "wat als" vragen en dat jegek van jezelf wordt kan ik me ook levendig voorstellen. ik heb dat gevoel ook zo vaak gehad.
heel veel succes en ik hoop voor je dat de iui "aan slaat"!

Gr Summertime

Hey Ano,

Kan me helemaal voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent - nu gaat het echt beginnen. Maar probeer het van de positieve kant te bekijken en dat misschien wel jullie kans is!

We zullen met je mee leven!

Liefs

Hoi Ano,

Spannend allemaal hoor, Wel fijn dat je even 6 dagen hebt voor jezelf. Ik moet vrijdag weer voor de eerste folikelmeting.

Duim voor je en leef met je mee.

Groetjes Supertje

Terug
Bovenaan