het gaat beter met de bv, godzijdank!!!

A

Anoniem

Guest
Ik had eerder, een soort van noodkreed, geschreven over de bv dat voor geen meter lukte en ik hier super onzeker door werd.

Het gaat inmiddels al een stuk beter, durf t bijna niet te zeggen.
We hebben een goed gesprek gehad met iemand van het cb en die heeft goed geholpen en uitgelegd. Tevens ook eens gezegd dat altijd aanleggen wanneer de kleine aanstoot geeft niet goed is. Dit was goed te horen van iemand anders voor mijn man, dan neemt ie t tenminste aan!
Ook laten huilen kan geen kwaad, nadat je hebt gevoed/verschoond en geknuffeld en daarna naar bed brengen.
We proberen nu regelmaat aan te brengen, maar dat valt nog niet mee.
Als we de kleine boven leggen gaat ie niet altijd slapen maar wel beneden in de wieg.
Het is bij ons altijd rustig (geen radio of harde tv, bezoek e.d)

De kleine komt nu ongeveer om de 2 a 3 uur. Dit is voor mij echt   een genot, ik krijg meer rust en mijn borsten gelukkig ook.
Nu goed volhouden zo. Het kost wat moeite maar dat is het wel waard.

Ik zie het nu weer even zitten en hoop dat het zo door   mag gaan.

Dit wilde ik jullie even laten weten.

Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben, soms voelde dat zo en dan voel je je echt een sukkel!

Groetjes Anouk

Hoi Anouk ,wat fijn dat het nu beter gaat. Ik hoop dat je heel lang en met veel plezier kan blijven voeden.

Groetjes, Yvette

wat ze mij nog gezegd hebben over het huilen en slapen is dat als je kindje slaapt je gewoon moet stofzuigen of muziek moet draaien waarom dan blijven ze vaster slapen als ze knallen of iets anders horen vallen dan blijven ze slapen bij mijn zoontje hielp het wel ze schieten hier nu met melk bussen op de hoek van de straat en hij slaapt gewoon door groetjes marijke

He

Wat fijn zeg!! En het word echt leuker met de tijd!
Je mag idd best eens de radio aanzetten of stofzuigen als je je kindje in bed legt, leren ze ook om met wat geluid te slapen, zeker als je nog meer kinderen wilt is dat echt fijn, ik heb er nu 3, maar als de jongste alles bij elkaar krijst(doet hij bijna nooit) slaapt de rest gewoon door! Dat is echt fijn!

Gr MJ

quote: vraagje_nu schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2008 14:56:01'));

Ik had eerder, een soort van noodkreed, geschreven over de bv dat voor geen meter lukte en ik hier super onzeker door werd.

Het gaat inmiddels al een stuk beter, durf t bijna niet te zeggen.
We hebben een goed gesprek gehad met iemand van het cb en die heeft goed geholpen en uitgelegd. Tevens ook eens gezegd dat altijd aanleggen wanneer de kleine aanstoot geeft niet goed is. Dit was goed te horen van iemand anders voor mijn man, dan neemt ie t tenminste aan!
Ook laten huilen kan geen kwaad, nadat je hebt gevoed/verschoond en geknuffeld en daarna naar bed brengen.
We proberen nu regelmaat aan te brengen, maar dat valt nog niet mee.
Als we de kleine boven leggen gaat ie niet altijd slapen maar wel beneden in de wieg.
Het is bij ons altijd rustig (geen radio of harde tv, bezoek e.d)

De kleine komt nu ongeveer om de 2 a 3 uur. Dit is voor mij echt   een genot, ik krijg meer rust en mijn borsten gelukkig ook.
Nu goed volhouden zo. Het kost wat moeite maar dat is het wel waard.

Ik zie het nu weer even zitten en hoop dat het zo door   mag gaan.

Dit wilde ik jullie even laten weten.

Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben, soms voelde dat zo en dan voel je je echt een sukkel!

Groetjes Anouk

Fijn dat het veel beter gaat!
Let wel op de VROEGE hongersignalen van je baby, dus niet wachten tot je kindje huilt!

Terug
Bovenaan