A
Anoniem
Guest
Ik had eerder, een soort van noodkreed, geschreven over de bv dat voor geen meter lukte en ik hier super onzeker door werd.
Het gaat inmiddels al een stuk beter, durf t bijna niet te zeggen.
We hebben een goed gesprek gehad met iemand van het cb en die heeft goed geholpen en uitgelegd. Tevens ook eens gezegd dat altijd aanleggen wanneer de kleine aanstoot geeft niet goed is. Dit was goed te horen van iemand anders voor mijn man, dan neemt ie t tenminste aan!
Ook laten huilen kan geen kwaad, nadat je hebt gevoed/verschoond en geknuffeld en daarna naar bed brengen.
We proberen nu regelmaat aan te brengen, maar dat valt nog niet mee.
Als we de kleine boven leggen gaat ie niet altijd slapen maar wel beneden in de wieg.
Het is bij ons altijd rustig (geen radio of harde tv, bezoek e.d)
De kleine komt nu ongeveer om de 2 a 3 uur. Dit is voor mij echt een genot, ik krijg meer rust en mijn borsten gelukkig ook.
Nu goed volhouden zo. Het kost wat moeite maar dat is het wel waard.
Ik zie het nu weer even zitten en hoop dat het zo door mag gaan.
Dit wilde ik jullie even laten weten.
Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben, soms voelde dat zo en dan voel je je echt een sukkel!
Groetjes Anouk
Het gaat inmiddels al een stuk beter, durf t bijna niet te zeggen.
We hebben een goed gesprek gehad met iemand van het cb en die heeft goed geholpen en uitgelegd. Tevens ook eens gezegd dat altijd aanleggen wanneer de kleine aanstoot geeft niet goed is. Dit was goed te horen van iemand anders voor mijn man, dan neemt ie t tenminste aan!
Ook laten huilen kan geen kwaad, nadat je hebt gevoed/verschoond en geknuffeld en daarna naar bed brengen.
We proberen nu regelmaat aan te brengen, maar dat valt nog niet mee.
Als we de kleine boven leggen gaat ie niet altijd slapen maar wel beneden in de wieg.
Het is bij ons altijd rustig (geen radio of harde tv, bezoek e.d)
De kleine komt nu ongeveer om de 2 a 3 uur. Dit is voor mij echt een genot, ik krijg meer rust en mijn borsten gelukkig ook.
Nu goed volhouden zo. Het kost wat moeite maar dat is het wel waard.
Ik zie het nu weer even zitten en hoop dat het zo door mag gaan.
Dit wilde ik jullie even laten weten.
Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben, soms voelde dat zo en dan voel je je echt een sukkel!
Groetjes Anouk