Het gaat de goede kant op...

A

Anoniem

Guest
Al eerder heb ik mijn dillema met jullie gedeeld, het feit dat we in onzekerheid zitten omdat ik geen vast contract heb! Ik heb toen geschreven dat mijn man en ik een goed gesprek gingen hebben en dit hebben we gedaan. Hij maakt zich druk om het financiele plaatje, ik heb hem laten weten dat er altijd wel dingen in je leven kunnen gebeuren die dit beinvloeden. Al mijn gevoelens en lees veel tranen geuit, met een positief resultaat. We willen wel zeker een tweede wonder, deze maand nog wel de anticonceptie en daarna zien we wel! Ik ben heel blij. Jullie reacties hebben mijn ogen geopend, er is meer in het leven dan werk, geld en vaste contracten. Zo, ik ben blij dit met jullie te kunnen delen, aangezien ik dit niet zo snel deel in mijn omgeving (iets te prive)!
Houd jullie op de hoogte en lees jullie ervaringen mee!

Tot schrijfs.....

Hoi San

Fijn te horen dat jullie er uit zijn gekomen.
Bij mij was het financiele ook altijd een probleempunt geweest, mijn man heeft altijd gezegd...ach dat komt ook goed. Pas sinds een paar maanden heb ik me bij zijn mening gevoegd. Er zijn altijd mensen die het met veel minder moeten doen en die kunnen het ook. Er is altijd een mouw aan te passen. Het voordeel van dit forum is juist dat je dingen kan delen met mensen die weten wat er door je heen gaat omdat ze tegen dezelfde dingen aan lopen. eigelijk ook omdat het toch vrij anoniem is. Mensen in je directe omgeving luisteren vaak in het begin even maar vinden het naar mijn idee al snel gezeur. En sommige dingen moet je gewoon even kwijt, maar deel je liever (nog) niet met je directe omgeving. Dan is dit een uitkomst. Ik hoop dat je ons binnenkort blij kan maken met het nieuws dat het 2e wondertje er aan zit te komen.

Gr debs

Hoi Debs,

Bedankt voor je reactie! Hoelang zijn jullie nu bezig?
Eerste of tweede of ja misschien derde.....
We houden elkaar op de hoogte!!

hoi san,
Ook ik sluit me aan bij het verhaal van debs.
Ook in mijn omgeving zijn er maar een paar mensen die echt weten hoe het zit.
Ook ik zit volgend jaar wel met een probleemje, mijn werkgever heeft laten door schemeren dat ze niet doen aan vaste contracten! Maar ja ik ga daar niet op zitten wachten.
Wij zijn er klaar voor en willen het graag.
Ook willen we verhuizen, iets groters maar ook dat lukt nog niet.
Ik kan niet overal op wachten.
Heel fijn om te horen dat jullie het zo eens zijn geworden.
Veel succes hopend met positief nieuws.
liefs dolfijntje

Hoi!

Ja moet makkelijk kunnen hoor! Ik heb ook geen vast contract en mij man en ik zitten in de schuldhulpverlening en gaan nu voor ons eerste kindje. We krijgen veel steun van familie en vrienden en kunnen niet wachten tot het zover is.

Liefs!

Hoi San,

We zijn nu voor poging 4 bezig, deze week is het weer klusweek ;-) het wordt de 1e voor ons. Dus rond 10 sept moet ik meer weten of het deze keer gelukt is. Mbt het financiele is het zo dat mijn man chauffeur is en gewend is om veel uren te maken maar gezien de nieuwe regels mogen ze nog maar 48 uur werken wat dus een grote aanslag is op het financiele vlak. het scheelt nu maandelijks ruim 700,- dus dat is behoorlijk. Op mijn eigen werk is en blijft het spannend, daar loopt het momenteel niet lekker en daar is het de vraag of we het als bedrijf gaan redden. maar toch gaan we er voor, werk vind je wel weer, en zo niet dan is er nog WW, met een kindje kan je geen jaren meer wachten.
bij ons in de familie zit een gezin met 3 kinderen in de schuldsanering (welliswaar na de kinderen erin gekomen) en die redden het ook.

komt goed!!

Thanks voor je lieve woorden Debs!
Houd me op de hoogte, ik vind het leuk om een bekende op het forum te hebben!
Het kotm altijd wel weer goed inderdaad, we gaan er niet mee wachten.......

graag gedaan, zo zie je maar weer dat er meer mensen met hetzelfde "probleem" zitten en als we elkaar kunnen helpen op deze wijze dan is het alleen maar super. Wel jammer trouwens dat je op dit forum geen priveberichten kan sturen zodat je evt een e-mailadres uit kan wisselen als je gewoon een keer uitgebreid wil beppen of contact wil onderhouden. of zie ik dat over het hoofd

Terug
Bovenaan