A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Het gaat deze keer wel heel erg snel !!!!
Donderdag zat ik op dag 10 toen ik bij de gyn was
geweest. Hij wou mij zondag (gisteren) weer zien.
Gisteren samen met mijn man erheen geweest en wat denk je ?????
Morgenvroeg al inseminatie !!!!!!!!!!
Ik ben gisteravond weer naar het ziekenhuis geweest voor de pregnyl.
Gistermiddag moesten wij nog klussen omdat anders het sperma te
"oud" is. En morgenvroeg dus naar het ziekenhuis. Eerst sprema inleveren.
Dat gaan ze dan bewerken. Ze halen alle verkeerde en al het vocht eraf. Dan
blijven zeg maar alle "goeie"over. En dan moeten wij ons rond 9.30 weer melden
en dan krijg ik mijn tweede inseminatie.
Wat ik bedoelde met dat het allemaal nu wel heel snel gaat is dat ik
de vorige keer op dag 19 pregnyl moest spuiten. En gisteren zat ik nog maar
op dag 13 !!!!! Dus zo zie je maar dames, je eisprong kan zoveel van elkaar verschillen wat timing betreft. Ik zei gisteren tegen mijn man : Aan de ene kant is het een voordeel dat ik nu zo vroeg een inseminatie krijg maar ook wel een nadeel. Voordeel : Het scheelt mij een paar keer naar het ziekenhuis rijden en vraagtekens bij collega's. Ik moet vaak na het ziekenhuis aan het werk. Het scheelt dan wel weer dat ik wisseldiensten heb en zo dus er voor kan zorgen dat ik late diensten heb. En een nadeel is : WE MOETEN NU ZO LANG WACHTEN voordat we weten of het deze keer gelukt is ja of nee !!!!!!!!!!!
Eerst morgen maar eens zien of de inseminatie niet weer zo'n pijn gaat doen.
De vorige keer was het niet een pretje !!!!! Maar we hebben inmiddels er een hoop voor over !!!!!!!!!!!!!! Ik ga nog even in huis bezig. Ik ben vandaag vrij. Werk 4 dagen in de week. En nu had ik vrijdag ook vrij genomen omdat als ik mijn eisprong weer zo laat zou hebben ik dan ongeveer de inseminatie zo hebben. Maar dus morgen al. Meiden, ik hou jullie op de hoogte !!!!!!!!!!
Dikke knuffel van Biaggi
Het gaat deze keer wel heel erg snel !!!!
Donderdag zat ik op dag 10 toen ik bij de gyn was
geweest. Hij wou mij zondag (gisteren) weer zien.
Gisteren samen met mijn man erheen geweest en wat denk je ?????
Morgenvroeg al inseminatie !!!!!!!!!!
Ik ben gisteravond weer naar het ziekenhuis geweest voor de pregnyl.
Gistermiddag moesten wij nog klussen omdat anders het sperma te
"oud" is. En morgenvroeg dus naar het ziekenhuis. Eerst sprema inleveren.
Dat gaan ze dan bewerken. Ze halen alle verkeerde en al het vocht eraf. Dan
blijven zeg maar alle "goeie"over. En dan moeten wij ons rond 9.30 weer melden
en dan krijg ik mijn tweede inseminatie.
Wat ik bedoelde met dat het allemaal nu wel heel snel gaat is dat ik
de vorige keer op dag 19 pregnyl moest spuiten. En gisteren zat ik nog maar
op dag 13 !!!!! Dus zo zie je maar dames, je eisprong kan zoveel van elkaar verschillen wat timing betreft. Ik zei gisteren tegen mijn man : Aan de ene kant is het een voordeel dat ik nu zo vroeg een inseminatie krijg maar ook wel een nadeel. Voordeel : Het scheelt mij een paar keer naar het ziekenhuis rijden en vraagtekens bij collega's. Ik moet vaak na het ziekenhuis aan het werk. Het scheelt dan wel weer dat ik wisseldiensten heb en zo dus er voor kan zorgen dat ik late diensten heb. En een nadeel is : WE MOETEN NU ZO LANG WACHTEN voordat we weten of het deze keer gelukt is ja of nee !!!!!!!!!!!
Eerst morgen maar eens zien of de inseminatie niet weer zo'n pijn gaat doen.
De vorige keer was het niet een pretje !!!!! Maar we hebben inmiddels er een hoop voor over !!!!!!!!!!!!!! Ik ga nog even in huis bezig. Ik ben vandaag vrij. Werk 4 dagen in de week. En nu had ik vrijdag ook vrij genomen omdat als ik mijn eisprong weer zo laat zou hebben ik dan ongeveer de inseminatie zo hebben. Maar dus morgen al. Meiden, ik hou jullie op de hoogte !!!!!!!!!!
Dikke knuffel van Biaggi