Het gaat deze keer wel heel erg snel......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het gaat deze keer wel heel erg snel !!!!
Donderdag zat ik op dag 10 toen ik bij de gyn was
geweest. Hij wou mij zondag (gisteren) weer zien.
Gisteren samen met mijn man erheen geweest en wat denk je ?????
Morgenvroeg al inseminatie !!!!!!!!!!
Ik ben gisteravond weer naar het ziekenhuis geweest voor de pregnyl.
Gistermiddag moesten wij nog klussen omdat anders het sperma te
"oud" is. En morgenvroeg dus naar het ziekenhuis. Eerst sprema inleveren.
Dat gaan ze dan bewerken. Ze halen alle verkeerde en al het vocht eraf. Dan
blijven zeg maar alle "goeie"over. En dan moeten wij ons rond 9.30 weer melden
en dan krijg ik mijn tweede inseminatie.

Wat ik bedoelde met dat het allemaal nu wel heel snel gaat is dat ik
de vorige keer op dag 19 pregnyl moest spuiten. En gisteren zat ik nog maar
op dag 13 !!!!! Dus zo zie je maar dames, je eisprong kan zoveel van elkaar verschillen wat timing betreft. Ik zei gisteren tegen mijn man : Aan de ene kant is het een voordeel dat ik nu zo vroeg een inseminatie krijg maar ook wel een nadeel. Voordeel : Het scheelt mij een paar keer naar het ziekenhuis rijden en vraagtekens bij collega's. Ik moet vaak na het ziekenhuis aan het werk. Het scheelt dan wel weer dat ik wisseldiensten heb en zo dus er voor kan zorgen dat ik late diensten heb. En een nadeel is : WE MOETEN NU ZO LANG WACHTEN voordat we weten of het deze keer gelukt is ja of nee !!!!!!!!!!!

Eerst morgen maar eens zien of de inseminatie niet weer zo'n pijn gaat doen.
De vorige keer was het niet een pretje !!!!! Maar we hebben inmiddels er een hoop voor over !!!!!!!!!!!!!! Ik ga nog even in huis bezig. Ik ben vandaag vrij. Werk 4 dagen in de week. En nu had ik vrijdag ook vrij genomen omdat als ik mijn eisprong weer zo laat zou hebben ik dan ongeveer de inseminatie zo hebben. Maar dus morgen al. Meiden, ik hou jullie op de hoogte !!!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Spannend!!!
duimen dat het goed gaat!!
Succes met wachten, dat zal wel heeeeeel moeilijk zijn!

Groetjes!
Luus

he biaggi
ik wil je heel veel sterkte wensen morgen en hoop dat je niet zo'n pijn hebt.
Ik hoop dat het echt lukt deze keer!!!!!succes, zal voor je duimen
veel liefs sas

Wauwie dat gaat in een fors tempo, wel lekker hoef je er niet te veel over na te denken enne waarom moet je dan nu langer wachten, is het niet gewoon altijd 14 dagen na de eisprong(of zeg ik nu iets heel naiefs??)
Ik vroeg me laatst af hoe dat nu zit als je een korte cyclis hebt, is dan de eisprong eerder of na de eisprong de periode tot de NOD korter.

We gaan natuurlijk allemaal voor je duimen!!!!

Hoi Biaggi,
Spannend hoor dat je morgen al mag voor inseminatie. En ook erg snel.
Bij mijn 1e IUI behandeling kon ik rond dag 14 komen voor inseminatie, dus ook heel erg snel. Bij de 2e IUI (deze keer dus) moet ik meer Puregon spuiten omdat bij de 1e IUI 1 eiblaasje 20mm (wat heel groot is) en 1 van 14 en 1 van 9 mm, dus kon ik wel wat extra erbij doen. Mocht ook niet teveel zijn om niet het risico te   lopen om IUI af te moeten breken. Nu ben ik vanmorgen voor folikelmeting geweest en dat was een vieze tegenvaller. Ik heb meer gespoten, maar er waren maar 2 eitjes; 1 van 16 mm en 1 van 12 of 13, dus allebei nog te klein. Morgen moet ik dus weer terug komen, want ze wil zien hoeveel de eiblaasjes groeien. Ik moest dus vandaag nog een injectie geven. Dat had ik dus echt niet verwacht. Ik heb zelfs meer gespoten! Dat zegt dus niets volgens de arts. Afhankelijk van de groei van de blaasjes wordt de inseminatiedatum bepaald. Eerst moet ik dan nog de pregnylinjectie geven, maar woensdag zal de inseminatie dus niet zijn. Wel jammer, want het was voor ons ook mooi uitgekomen qua werk. Léon heeft wisselende diensten en was dus woensdagmorgen vrij en ik ben woensdagmiddag vrij, dus dat was mooi geweest. Ik ben dus heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Je wordt er wel een beetje depri en moedeloos van, maar het is de natuur en je hebt het helaas niet voor het zeggen. Ik wens je veel sterkte morgen en hoop dat het nu meevalt, want bij mij was de 1e  inseminatie een peuleschil. Ik heb er echt niets van gevoeld. Ik hoop dat dat de 2e keer ook zo zal zijn. Ik hoop ook niet dat het vrijdag zal zijn, want dan gaat Léon zijn dochter 's morgens in Limburg halen, dus dan zal ik waarschijnlijk alleen moeten. We wachten af en ik houd je op de hoogte.
Liefs van Jeanette

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Ik hoop voor je dat deze 'duimpjes' zullen helpen want ik gun het je van harte

Liefs Benthe

HE Biaggi,

Oh wat gaat dat snel ineens. En nu maar hopen dat het deze keer raak is! ik hoop het echt voor je!

ik  heel erg hard voor je!!!
En nu heel veel sterkte met wachten.
LIefs Carina

Hoi Biaggi!!

Zoals je merkt leven we allemaal heel erg met je mee!
veel succes en hopelijk heb je een pijnloze behandeling.

ook ik zal voor je duimen!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan