het gaat even iets minder

Hallo meiden

Ben momenteel iets minder actief op het forum en op hyves.

Sinds vorige week heb ik een antibioticakuur voor de ontsteking van mijn wond (KS). Sommigen van jullie wisten dat wel via hyves, maar nu hebben Daniek en ik ook nog een spruw te pakken. Dit is erg vermoeiend. Door de spruw en het verminderde drinken van Daniek is mijn BV minder geworden. Dat moet ik dus weer activeren.

Dus dat houd in:
daniek voeden aan de borst (ze valt dan vrij snel in slaap)
vervolgens beide borsten afkolven (daniek is dan alweer wakker omdat ze niet voldoende aan de borst drinkt)
daarna moet ze de gekolfde melk via de fles hebben (maar vaak drinkt ze die uit vermoeidheid niet meer op)

Daardoor is ze weer vroeg wakker. Ze slaapt hooguit een uurtje per keer en komt dan weer voor een voeding.
Ik word er momenteel vreselijk moe van. Maar ze beloven beterschap op het moment dat mijn kuurtje gestopt is....

Ik heb natuurlijk ook de zorg voor ons zoontje en daar kom ik dus bijna niet aan toe.
Momenteel is het echt overleven.... Maar bovenalles genieten we ook enorm van elkaar....!!!!

Ga nu snel weer voeden.....

groetjes
Margo

Hey Margo,

Ik hoop dat de spruw snel over is, hopelijk krijg je dan weer wat meer tijd tussen de voedingen. Je kunt de rust nu goed gebruiken i.v.m. je wond!!

Groetjes Anne
mv Levi en Jessie

Terug
Bovenaan