Het gaat gelukkig beter...

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve dames,

Ik ben nog maar twee dagen verder er ik voel me gelukkig alweer een heel ander mens. Ik ben echt leuke dingen gaan doen. Van wandelen kwam met dit weer natuurlijk niet veel terecht. Maar ik heb een superboek te pakken (kan ik niet ophouden met lezen ).
Zelfs mijn man zegt dat ik veel vrolijker ben als hij thuis komt. Dus...
Ik ben er echt blij mee...
Heb trouwens van de week ook heerlijk gekliedert met Efraim.
Een vingerverftekening gemaakt. Geweldig!!!
We hebben allebei zo genoten en gelachen.
Ik was zo trots dat ik hem in de kamer heb gehangen in een wissellijst. Hahahaha...
Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen.

Hoi!!

Wat goed zeg!! Fijn dat het wat beter gaat met je!!
Hihihihi.. en dat vingerverven, leuk hoor!! Ik durf dat echt nog niet hier... die stopt ALLES in haar mond

Groetjes Debby mv B'Elanna

Héél fijn dat het weer wat beter gaat!
En wat zit Efraim heel gefascineerd te kliederen joh. Erg leuk.
Sil

Hee,

Fijn om te lezen! En wat leuk dat je gezellig aan het kliederen bent met Efraim. Zit hij niet helemaal onder daarna? (En alles waar hij mee in contact is gekomen?)

Blijf zo doorgaan (niet alleen kwa knutselen met Efraim maar ook met lekker een boek lezen en stiekem de boel een beetje de boel laten. Is soms zoooooo lekker).

KT

ps, wat een schatje is die zoon van jou zeg, hij is ook echt geconcentreerd bezig.

Heeeeeeeeeeeee Issie,

Welcome back! Fijn dat het beter met je gaat meid. En leuk dat je zo van Efraim geniet. Wat een leuke knul om te zien,zeg. Enne, ik ben  een beetje  nieuwsgierig naar de titel van je boek want ik hou heel erg van lezen.
Oh ja, als je nog eens in een dip of iets dergelijks zit, probeer dan naar buiten te gaan en dan iets ontspannends te doen (dus niet iets nuttigs, maar alleen genieten) als dat kan. Helpt mij namelijk heel goed. En dan die computer inderdaad uit  laten.
Heel veel sterkte en geniet van al het mooie.

Groetjes Ida

Hey Issie!
Heeel fijn dat je je weer wat beter voelt! Wat een paar dagen rust met je kunnen doen he??? Blijf dat wel doen, af en toe lekker doen waar je zin in hebt!
Ik herken me heel erg in jou, heb ook best vaak van die dagen ertussen helaas...
En dan leuke dingen gaan doen, daar knap je echt van op!

X 4dec!

En , een super leuke foto zeg! Heeerlijk toch! Kan hij trouwens al alleen zitten of ook nog niet? En eet hij ook in de eetstoel of nog in het wipstoeltje?
(sorrie voor mijn vraagjes hier tussendoor)

Hey 4 december,

Geeft niks! Ja, hij zit al sinds een poosje. 2 weken denk ik!
Dus hij eet nu ook uit de kinderstoel!

Ik ben er wel blij mee!

En bedankt voor alle lieve reacties trouwens, Doet me echt goed!

Terug
Bovenaan