Het gaat hier harstikke goed! Verbazingwekkend hoeveel ik nog kan. Heb vanochtend de bovenboel schoongemaakt en zojuist beneden alles opgeruimd en gesopt. Moe ben ik niet, slaap s'nachts nog als een os en hoef er zelfs niet uit om te plassen. Volgens hou ik ook geen vocht vast en andere kwaaltjes blijven mij ook bespaard. Heel soms wat maagzuur maar dat is ook zo weer weg. Heb nog voldoende energie om van alles aan te pakken. Heerlijk de hele dag een beetje rond huppelen in pyama en alles alvast netjes maken. Enige wat tegenzit is dat de kleine in een stuit ligt en dat het draaien niet is gelukt. We hebben gekozen voor een vaginale stuitbevalling en we moeten dus naar het ziekenhuis. Gelukkig is daar pijnstilling aanwezig en ik heb al duidelijk aangegeven dat ik hier graag gebruik van wil maken. Geboortekaartjes zijn geregeld, kamertjes is klaar, wiegje staat opgemaakt en klaar. Goh nu is het afwachten op de kleine. Sta eigenlijk versteld van hoeveel ik nog kan maar ben er ook achter gekomen dat ik enorme controlfreak ben hihi. De bevalling daar zie ik echt wel tegenop en met het lezen over bevallingen ben ik maar gestopt. Geen bevalling is hetzelfde en niemand kan mij toch zeggen hoe die van mij gaat verlopen. Ik ga me zo maar eindelijk eens in de kleren hijsen zodat ik er nog een leuk uit zie als mijn vriend thuis kom i.p.v. mijn huis tuin en keuken kloffie.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Houden jullie nog een beetje vol en kunnen jullie de zenuwen nog een beetje beperken? Toi toi voor iedereen en zet hem op!!
Liefs Eva
Hoe gaat het met jullie allemaal? Houden jullie nog een beetje vol en kunnen jullie de zenuwen nog een beetje beperken? Toi toi voor iedereen en zet hem op!!
Liefs Eva