Het gaat goed! Hoe is het met jullie?

Het gaat hier harstikke goed! Verbazingwekkend hoeveel ik nog kan. Heb vanochtend de bovenboel schoongemaakt en zojuist beneden alles opgeruimd en gesopt. Moe ben ik niet, slaap s'nachts nog als een os en hoef er zelfs niet uit om te plassen. Volgens hou ik ook geen vocht vast en andere kwaaltjes blijven mij ook bespaard. Heel soms wat maagzuur maar dat is ook zo weer weg. Heb nog voldoende energie om van alles aan te pakken. Heerlijk de hele dag een beetje rond huppelen in pyama en alles alvast netjes maken. Enige wat tegenzit is dat de kleine in een stuit ligt en dat het draaien niet is gelukt. We hebben gekozen voor een vaginale stuitbevalling en we moeten dus naar het ziekenhuis. Gelukkig is daar pijnstilling aanwezig en ik heb al duidelijk aangegeven dat ik hier graag gebruik van wil maken. Geboortekaartjes zijn geregeld, kamertjes is klaar, wiegje staat opgemaakt en klaar. Goh nu is het afwachten op de kleine. Sta eigenlijk versteld van hoeveel ik nog kan maar ben er ook achter gekomen dat ik enorme controlfreak ben hihi. De bevalling daar zie ik echt wel tegenop en met het lezen over bevallingen ben ik maar gestopt. Geen bevalling is hetzelfde en niemand kan mij toch zeggen hoe die van mij gaat verlopen. Ik ga me zo maar eindelijk eens in de kleren hijsen zodat ik er nog een leuk uit zie als mijn vriend thuis kom i.p.v. mijn huis tuin en keuken kloffie.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Houden jullie nog een beetje vol en kunnen jullie de zenuwen nog een beetje beperken? Toi toi voor iedereen en zet hem op!!

Liefs Eva

ooooh ben zo jaloers

Deze zwangerschap is volgens mij mijn straf juist omdat ik ook best een controlfreak was en daarbij mijn grenzen overging. Hier een waslijst vol met klachten.

Maar ik ken het wel van mijn vriendinnen, die hadden allemaal zo'n huppelende zwangerschap. De een heeft de hele dag nog in de winkel gewerkt en had niet eens in de gaten dat het begonnen was.
De ander heeft het hele huis nog gesopt voor haar mans verjaardag en vervolgens om middernacht bevallen. Tot het einde toe huppelden ze vrolijk.

Gelukkig huppelen ze nu bij mij binnen en helpen ze ons veel want mijn zwangerschap lijkt gewoon nergens op.

Geniet er lekker van! je hebt geluk!

Tot heel lang had ik geen klagen....alles ging prima en weinig klachten...heerlijk!
Echter de laatste weken wordt het een stuk zwaarder.. Daarbij voel ik de baby soms helemaal niet waardoor ik 2x per week naar het ziekenhuis moet..dat geeft best veel stress.
En nu heb ik een flinke griep te pakken..en heb zo last van mijn rug dat ik me amper voort kan bewegen.

Het kan allemaal veel erger, dus op zich mag ik niet klagen.. Nog even volhouden. Misschien willen ze de baby erder laten komen...dus misschien over 2 weekjes ben ik mama :) we zullen zien.

Geniet van je fijne zwangerschap!

Heerlijk meid dat je alles nog kan!! In mijn hoofd kan ik dat ook allemaal nog, maar mn lichaam werkt niet echt mee haha. Ik slaap sinds vorig weekend erg slecht (max 2 uur achter elkaar) en daardoor is de energie een stuk minder. Doe daar een verkoudheid bovenop samen met de gewone kwaaltjes en ik ben het ondertussen wel zat.

Ik moet wel door want ik heb een dochter en een huishouden wat doorgaat. is ook wel goed hoor, de hele dag op de bankhangen word ik ook niet beter van haha.

Geniet ervan meid en denk idd maar niet teveel na over de bevalling. Je krijgt een ruggeprik dus dat is al een fijn idee! En verder komt het idd zoals het komt!

Liefs ciomama

Wat kun jij nog veel zeg!! Ik moet echt een taak (bijvoorbeeld strijken) afwisselen met rust. Terwijl ik normaal altijd blijf gaan en gaan en gaan haha!

Onze kleine ligt ook in stuit, volgende week naar de vk. Mocht ie dan nog in stuit liggen dan naar de gyn om proberen te draaien. Ben benieuwd of t lukt, mn buik staat zo enorm strak!

Terug
Bovenaan