Het gaat goed met mij! Een berichtje voor jullie allemaal!

Hallo meiden,

Hier even een berichtje van mij. Ik kon het toch niet laten om weken weg te blijven want ik ben veel te benieuwd hoe het ook met jullie is. Ik kom wel VEEL minder op het forum (eerst wel 2x per dag) maar gewoon heel af en toe.

Ik voel me goed! Ik had afgelopen dinsdag de echo en het kindje schopte en zwaaide. Zo onwerkelijk allemaal! Ik heb amper kwaaltjes dus als je dan zo'n levend kindje in je ziet, besef je pas echt dat het allemaal echt waar is. De gyn heeft me ook even streng toegesproken dat ik nu echt moet gaan genieten omdat de kans dat ik nu nog een miskraam krijg, erg klein is. Uiteraard niet uitgesloten maarja, het kan natuurlijk in elk stadium nog mis gaan maar de kans is echt heel klein. Die woorden hebben me echt heel rustig gemaakt en heel voorzichtig durf ik er nu al in te geloven dat ik in september echt mama ga worden.

Biate, wat balen dat je ongesteld bent geworden! Maar volgens mij blijf je er heel nuchter onder. Goed hoor!!

Aadje, allereerst fijn dat er niet uit het chromosonen onderzoek kwam! Ik heb vaker gelezen dat vrouwen bloedverdunners moeten gebruiken tijdens de zwangerschap en dat het dan wel goed gaat dus dat komt vast helemaal goed hoor!!!

Volgens mij hebben nog niet alle meiden zich inmiddels alweer ingelogd maar dat komt vast wel. Wel even wennen deze nieuwe opzet maar het voorkomt wel rare antwoorden van geestelijk gestoorden (gelukkig hadden we die hier ook al niet).

Monique, er staat nog een berichtje van mij en Nien hieronder en Nien, ik had je een mailtje gestuurd via jullie website.

Corina nogmaals bedankt dat je de lijst hebt overgenomen en IEDEREEN onwijs veel succes met klussen! Ik reageer misschien iets minder, omdat ik iets minder online ben, maar  ik lees zeker de berichten door.

Dikke knuffel F.

lieve F.

War ben ik blij voor jullie dat het zo goed mag gaan.

Geniet er van meis,,je verdient het.

Met mij gaat het nou een stukkie beter,maar heb nog iets bruinige rommel.

Ik ga dus nu afwachten wanneer ik voor de eerste keer weer ongi ga worden.

Wij hebben besloten om die toch eerst maar af te wachten voor we weer
gaan proberen. Die twee mk's vlak na elkaar hebben toch meer gedaan met
mijn lichaam dan ik dacht. Vooral de laatste was een grote slag.De
eerste natuurlijk ook,maar dit was al verder.

Ik hoop dat je gauw hier weer wat meer aanwezig bent,gezellig.

Zodra ik ongi ben geworden wil ik op de lijst,maar eerst surf ik van het ene forum naar het andere.

Veel te gezellig om weg te blijven.

gr.,liefs Hester

Hoi F,
wat heerlijk dat je weer een echo hebt gehad, en dat jullie daarop een druk bewegend mini kindje hebben gezien!!!!
Ga lekker van je zwangerschap genieten en voor dat je het weet ligt je kindje op je buik!!!
En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, het is zooooo mooi en bijzonder een zwangerschap, geboorte en de ontwikkelingen van je kindje!!!
Oh ik lijk wel psycholoog maar ik heb niet veel genoten van mijn zwangerschap door allerlei kwaaltjes en helaas zijn de eerste 6 weken na de bavalling door omstandigheden ook in het water gevallen, en dat vind ik nu zooooo jammer.
Vandaar dat ik nu iedereen op het hart druk om vooral erg veel en intens te genieten van alles wat komen gaat!
Liefs Annemarie

Hoi Hester en Annemarie,

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Echt heel lief. Jullie hebben gelijk, ik moet ook echt gaan genieten nu. Ik hoop dat jullie me echt snel kunnen volgen want ik gun het jullie echt heel erg!!

Dikke kus F.

Hi F,

Ben zo blij om te horen dat het allemaal zo lekker gaat en dat je er steeds meer vertrouwen in krijgt. Stiekum had ik wel een beetje verwacht dat je nog steeds op dit forum blijft rondzwerven.. Ik denk soms ook wel eens dat je afstand moet nemen maar je bent toch zo begaan met elkaar omdat je toch iets deelt met iedereen.
Blijf maar lekker komen wanneer je wilt en blijf voor je positieve berichtjes sturen.

Geniet ze!!

Knuffel,

Corina

Heeeeeee F!!

Leuk weer wat van je te lezen!! Luisteren naar de dokter dus!! Echt heel fijn dat hij je zo gerust heeft kunnen stellen.
Wat een super voorruitzicht dat je in september dan echt mamma wordt!! Lekker de heetste maanden van het jaar met verlof ipv werken! (hahaha)

Hou je ons op de hoogte van alle ontwikkelingen!?

Ik ga dit weekend op voor IUI!

Kus inge

Terug
Bovenaan