Het gaat goed met ons!!!!

A

Anoniem

Guest
Het gaat goed met ons! Eindelijk na 3 jaar hebben we hier thuis het gevoel dat we het op de rails hebben!
Zo'n verhuizing naar een ander deel van het land heeft heel veel tranen gekost, zeker wat mij betreft!
Het aan de ene kant heel leuk vinden dat je verhuisd bent, een nieuw leven opbouwen, niet meer over de schouder hoeven te kijken, maar aan de andere kant ook wel 'heimwee' naar hetgeen wat je had, wel een baan ook al werd ik daar 'ziek'   van. Het gaf iig een veilig gevoel.

Maar na 3 jaar is het dan eindelijk goed. Ikke een baan, de 1e week is heel goed gegaan, heb een goed gevoel er aan overgehouden!  Dus het gaat me gewoon lukken!
Mn man heeft net te horen gekregen dat ie aangenomen is op een andere post(ambulance), die vlak bij ons huis is. Dus geen drukte meer op de weg om in de stad te komen!
Met mike gaat alles goed, gezond ventje die lekker zn gang gaat.

Wat willen we nog meer? Nee het is goed zo! Rust, ook in mn koppie..eindelijk!!!!

liefs jen

Goed om te lezen meid! En nu lekker genieten van het weekend en hopen dat het dit weertje blijft!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Toppie!!!! En houden zo he? Lekker blijven genieten van alles wat je lief is!!!

Dikke knuf van Cissy en Fabio

ik vind het echt super voor jullie meid!!!!
Alleen een beetje jammer dat je man nu niet meer mijn directe collega is.

Dikke kus Harmke en Sara

geweldig, wat fijn voor je!!!!
nu hopen dat het zo blijft.
succes verder. groetjes sylvana

Wat super fijn om te lezen joh
Lastig is dat verhuizen... naar een ander deel van eht land
ik heb een tijd in meppel gewoond, nou ik heb t daar ook erg zwaar gehad, en als ik eerlijk ben , ben ik weer blij terug te zijn..
maar ja
mooi joh dat je baan goed bevalt! omdat je daar best tegenop zag toch?
we moeten binnenkort maar es weer wat afspreken, ff bakje koffie doen ofzo... ook leuk voor de kids
het leek wel of ze elkaar herkenden haha toen we elkaar tegenkwamen
grappig is dat!
nou fijn weekend en een dikke kus voor mike
liefs sandra en x annique

Lieve Jenn

Wat een heerlijk bericht om te schrijven, wat een fijn bericht om te lezen!
Geniet van je goede gevoel, je kracht en je mannen! Je hebt het verdiend, je hebt het zelf gedaan!!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan