het gaat in ene snel zeg

Ik dacht gister wat is het stil op het forum, zie ik vandaag dat er behoorlijk wat kindjes zijn geboren. Helemaal leuk!

Ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat. Ik ben maandag 40 weken dus einde in zicht denk.

Wat gaat het in een keer hard he.
Ik heb net de kraamzorg gedag gezegd en gisteren heeft mijn vk dat bij mij gedaan...ben nu los zeg maar...helaas geen weer om lekker naar buiten te gaan, al is het maar voor 5 minuutjes helaas dit is mij te veel beesten weer.
Kraam helemaal blij we hadden 2 van die koffiemokjes van blond gekocht.

Het gaat inderdaad snel zeg.. Het gaat nu heel erg kriebelen bij mij.. en dan te bedenken dat ik officieel nog 2 weken moet.. kunnen er ook nog 4 zijn! Ben erg benieuwd wie de volgende is!

Ik wil het eerst nu :) ik ben zaterdag 40 weken! maar ben er heeel erg klaar mee en wil me meisje zo graag vasthouden.

Ik gun t natuurlijk iedereen om lekker te bevallen en je kindje vast te houden :)

pfff. nog ff dames ik hoop snel!! Dikke kussssss

heeel hard gaat het nu... allemaal in spanning te wachten... vandaag 39 weken... dus echt over 3 weken hebben we onze kleine in onze armen... ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet! Net als iedereen hier natuurlijk! onze geduld raakt een keertje op he!???

xxxjes

nou zeker. ben nu 38,1
gister nacht 2 uur lang 'voorweeen' gehad.. dacht echt even dat het zover was.. voelde hetzelfde als bij m'n oudste, maar het werd niet heftiger.
jammer! en dan te bedenken dat het ook nog 3 of bijna 4 weken kan duren...

voor jullie die bijna 40 weken zijn.. spannend!! heel veel succes. Lees alleen maar over snelle bevallingen haha
liefs

Terug
Bovenaan