Het gaat lekker!!

Nu bijna (morgen) 30 weken en ik moet zeggen dat t echt lekker gaat.
Heb natuurlijk wel wat kleine ongemakken maar los daarvan zit ik goed in mijn vel. Energie is goed (zeker als ik de dingen die ik moet doen een beetje verdeel).

Op t werk is t nog wel druk maar t aftellen naar t verlof is begonnen (nog vier weken).

Thuis komen er ook steeds meer dingen af en ik vind het ook echt lekker om weer met die baby dingen bezig te zijn.

Dus ja....heel fijn en echt genieten zo.

Gaat t bij jullie ook allemaal zo voorspoedig?
En moeten jullie nog lang werken?

Hier ook alles goed! Energie is niet altijd heel veel hoor..Soms ga k nog wel s slapen smiddags. Vooral de laatste week. Maar gewoon rustig aan werkt t beste. Verder geen gekke dingen ook. Voel me prima en met baby gaat t ook heel goed!

Ja hier ook alles goed, ben echt aan het aftellen. Nu vakantie dan verlof. Als we terug komen van vak is het al 20 sept. Ik den dan daarna nog oktober en het is november.

Ja hie rook nog topfit!
Wel vervelend dat ik veel spataderen heb, maar met steunkousen zijn ze niet echt pijnlijk gelukkig.
Energieniveau is ook supergoed, ik kan de hele wereld nog aan voor mijn gevoel :)
Makkelijkste zwangerschap van alledrie lijkt het wel (niet te vroeg juichen natuurlijk, nog ong. 8,5 week te gaan..).

Leuk he, weer die babydingen na een paar jaar, dat herken ik zeker!
Gisteren voor het eerst in jaren weer bij de Prenatal geweest om de Blije Doos op te halen en meteen knuffel en lief truitje gekocht, vond dat dat nu toch wel kon :)

Nog 2,5 week werken en dan verlof, ik kijk er echt naar uit! Heerlijk tutten en opruimen thuis en een beetje chillen als de kids op school zijn, misschien middagslaapje af en toe :)

Succes nog even met werken allemaal en een fijn verlof straks!

Ook hier alles goed :) heb nu wel een ondersteunende buikband gekocht voor lange afstanden lopen omdat ik al een zwakke rug heb en de buik nu echt begint te trekken. Verder zat ik sowieso in een revalidatietraject waardoor ik niet kan werken. Hierdoor kan ik natuurlijk lekker rustig aan doen. Ben nu wel weer van 1 op 2 krukken overgestapt omdat voor mijn been het gewicht nu toch wat zwaarder wordt. Over ongeveer 2 weken komen ze de babykamer leveren daar hebben we al echt veel zin in. Maakt het stukken reëler :) ben soms echt ongeduldig de weken aan het wegkijken haha ben zo benieuwd hoe onze kleine man eruit ziet en is....

Terug
Bovenaan