het gaat maar niet weg !

hoihoi, ben sinds het nieuws van mijn zusjes zwangerschap zo down. het verdriet en het 'waarom' en 'dat het zo oneerlijk is' gevoel gaat maar niet weg. Ik wil me alleen nog maar opsluiten in huis. alles heeft zijn glans verloren. keek ik voorheen met plezier naar dingen uit. Vandaag de dag geniet ik nog niet eens meer van de zon. Ik voel me zo leeg terwijl mijn hoofd zo vol zit met van alles. Ik slaap sinds die tijd slecht en ben innerlijk zo boos op iedereen (inclusief mijzelf) Weet iemand hoe ik hier doorheen kom ? ik ben 15 maanden positief geweest, maar heb nu geen fut meer. al mijn verdriet komt er nu pas blijkbaar uit. Als ik maar bij mijn man ben is alles pas goed, maarja we moeten ook werken dus sleep ik me door de dag, ga eerder naar huis enzv. enzv. Aangezien niemand nog iets weet (van mijn zusje) kan ik het ook niet tegen mensen zeggen. weet ook niet of ik dat wel wil. Ik zie het gewoon niet meer zitten ...........
 
Het is toch helemaal niet erg dat je even down ben? We hebben zulke periodes nodig om dingen te verwerken. Geef het even de tijd en wees gewoon boos, verdrietig en wat dan ook op wie dan ook. Als je het geaccepteert hebt kun je weer verder, eerder niet. Ik kan wel zeggen dat achter de wolken de zon schijnt, maar op zulke momenten kan je niet voorbij de wolken kijken..

Sterkte meid!

 
je zult wel even tijd nodig hebben om aan het idee te wennen dat je zus zwanger is en jij (nog) niet. Logisch dat je even in een dip zit. Maar ik weet zeker dat je straks weer positief bent hoor, al geloof je dat nu misschien nog niet.

Sterkte!
 
Ik kan het mij echt heel goed voorstellen hoe jij je voelt! Als je al 15 maanden bezig bent waarom praat je niet eens (als je dat niet al gedaan hebt) met je ha? Misschien kan hij je doorverwijzen naar de gyn en dan heb je in ieder geval het idee dat er naar gekeken wordt!

Ik ben in Juni vorig jaar gestopt met de pil en ben ondertussen nog maar 3 x ongi geweest en heb nu (sinds gister) een verwijsbrief voor de gyn gekeregen en heb al een afspraak staan voor 19 April! Dit heeft mij enorm opgelucht!!

Sterkte en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en weer kunt gaan genieten van alle mooie dingen in het leven al is het enorm rot allemaal!!!!!

Liefs moi
 
Lieve Abby. Ook ik was zo boos over de oneerlijkheid en de schijnbare willekeur van het zwanger worden! Je weet wel, over mijn ex en zijn nieuwe vriendin en hun zwangerschap. Ook ik ben er helemaal kapot van geweest. Nu is het 'over', in zoverre dat ik er vrede mee heb. Wat kan mij het schelen dat ik wat later zwanger word, want ik word het, daar ben ik van overtuigd!
Geef het even de tijd, die tijd heb je nodig om zoiets te verwerken! Ik wens je daarbij heel veel sterkte, want dat zal je nodig hebben!!
 
Lieve Abby,

Wil je alleen even zeggen.....
Neem de tijd om alles ff lekker te verwerken en weet een ding, het is helemaal niet erg om je ff down te voelen!!
Kan mij geen mens voor mijn geest halen die dit niet heeft na zoveel maanden "proberen" (ook ik kan er over mee praten na 22 maanden proberen zonder resultaat!!)
Geef het ff wat tijd en zorg ervoor dat je weer van de andere dingen kunt gaan genieten!!

Hou moed!!!

Liefs N.
 
Terug
Bovenaan