Het gaat mis......

Hoi meiden,

Als vervolg op gisteren..... Heb nu meer bloedverlies nog niet veel maar wel rood en sinds gisteravond doen mijn borsten niet meer zeer en ben ik niet meer moe.

Heb sinds vanmorgen buikkramp dus ga er vanuit dat ik een beginnende miskraam heb. Heb het zh gebeld maar meer dan afwachten kunnen we niet doen helaas............Ben bang voor wat komen gaat, hoop dat het meevalt.

Ik ga heel erg duimen dat het mee gaat vallen en dat het bloedverlies erbij hoort, het hoef niet altijd mis te gaan heh meis!Hou je eigen taai en als het zo is, heel veel sterkte ermee!Heel veel liefs Dikke kus Liefs nance

Och meid toch, ook hier ga ik volop meeduimen! En als je toch liever naar het zh gaat dan moet je ze gewoon bellen hoor dat je echt even langs wil komen!

Veel sterkte! X Carola

Ik ben na erge buikpijn stolsels verloren........ Tot nu toe valt de pijn en de bloeding gelukkig mee.

Ik heb het zh gebeld en de afspraak die ik al had staan as maandag moest ik laten staan zodat ze konden kijken of alles schoon was.

Ik moet jullie helaas verlaten.... Het was van korte duur :-(

Lieve beauty,

Ik geloof mijn ogen niet!!!! Wat een ongelofelijk klote nieuws zeg! Meid.....ik vind het zo erg!
Hou je taai en ik denk aan je.

Dikke knuffel Lynn.

Thanks Lynn! We kunnen het nog niet echt bevatten maar het verklaart wel de lichtere test van afgelopen vrijdag..... Zat mij toch niet echt lekker

We weten nu dat we zwanger kunnen worden en hopen dat het weer mag lukken.

Terug
Bovenaan