Het gaat niet zoals het hoort.

A

Anoniem

Guest
In ieder geval bedankt voor al jullie felicitaties! Maar...
Het is de vraag of het allemaal nog goed is en de zwangerschap zich verder goed ontwikkeld.
Zaterdagavond (jawel op verjaardag) begon ik bruine afscheiding te verliezen.
Dit heeft geduurt tot zondagmorgen. Ik was al blij, maar zondagmiddag 17.00uur bloedverlies. Het was niet veel en heeft niet lang geduurd, maar het was wel helder rood.
Dus tranen met tuiten hier. We dachten, het is voorbij.
Toch is dat bloeden opgehouden en heb tot op heden geen afscheiding of bloed meer gehad. Ik heb nog wel steeds een zwaar gevoel in mijn onderbuik (dit had ik ook tijdens de bloeding).
Ik heb vanmorgen de dokter gebeld en zei zegt dat het een innestelingsbloeding kan zijn geweest en dat het nu verder afwachten is. Mocht ik nog meer bloed verliezen of erge krampen krijgen, moet ik terug bellen.
Ik voel me zo rot en zo onzeker. Normaal moest ik rond deze tijd ongesteld worden. Je gaat bijna denken dat ik nooit zwanger ben geweest en dat die testen niet kloppen.
Daarom had ik vanmorgen nog een test gedaan. Daar is een duidelijke 2e streep te zien. Nog veel duidelijker dan de dagen hiervoor.
Meiden, sorry dat het zo'n onduidelijk verhaal is geworden. Het is ook een chaos in mijn hoofd.
Herkent iemand mijn verhaal? Moet ik ergens rekening mee houden? Of kan het ook iets onschuldigs zijn, zoals een innesteling?

Gr. van Pam

hoi,

wat naar allemaal voor je....
wil je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat het allemaal goed komt!

groetjes Espritxx

Jeetje Pam, wat een onzekerheid.
Klinkt erg vervelend. Zeker omdat je niet weet wat het is.
Heel veel sterkte! En hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik ga er vanuit dat die testen gewoon kloppen hoor! Hoop alleen dat het allemaal goed blijft gaan! Nogmaals veel sterkte!

Liefs

hoi pam

wat vreselijk die onzekere tijd voor jullie.
maar je huisarts heeft wel gelijk het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn ik heb dit ook bij me beide zwangerschappen gehad het leek net of ik ongi was geworden misschien een tip voor je
ik heb in beide gevallen de vk gebeld en die hebben een vervroegde echo gemaakt dit kan met ongeveeer 5 weken en met 7 weken kunnen ze het hartje horen kloppen dit gebeurt via een inwendige echo dus als je het echt niet vertrouwd zou ik dit zeker vragen want als iets echt slecht is voor je kindje is het wel stress ik hoop dat je wat met me verhaal kunt
heel veel sterkte en het is moeilijk maar probeer je niet te druk te maken

dikke kus angela

Hee Pam!

Wat erg zeg... die spanning....
Als ik jou was, zou ik ook de VK even bellen en het uitleggen.
Ze kunnen al vrij vroeg een inwendige echo doen.

Heel veel succes en sterkte...

Liefs, Mar

wat erg voor je maar misschien valt het wel mee .Je zei dat je test nog positief
was en dat betekent dat je nog steeds het hcg hormoon in je urine hebt en dat betekent dat je nog steeds zwanger bent .Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook  
gevloeit het begon bij vijf weken iedere dag een beetje bruin bloed en met acht
weken een hevige bloeding dit duurde een dag en daarna heb ik tot de 15 weken
iedere dag nog wat bloed verloren en ik ben bevallen van een gezonde zoon
Ik heb toen ook gevraagd waarom ik vloeide en het kwam waarschijnlijk omdat   mn
baarmoeder beter doorbloed was door de zwangerschap Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het je een beetje gerust stelt want een bloeding hoeft niet altijd een miskraam te betekenen Ik wens je veel sterkte

groetjes corien

Wat ontzettend fijn dat jullie allemaal op mijn verhaal reageren. Het is toch fijn als je het erover kan hebben. Manlief is werken en mijn dochter van 1,5 jaar begrijpt het nog niet.
Ik heb jullie advies opgevolgd en heb net de VK gebeld.
Zij zei ook dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding is geweest. Zolang ik niet veel meer bloed ga verliezen en geen buikkrampen heb, is er volgens haar niet veel aan de hand.
Ze zei wel dat het altijd fout kan gaan, omdat het nog zo pril is. Maar ik moest me hierdoor geen extra zorgen maken.
Ze vertelde ook dat bij een tweede zwangerschap dit ook vaker voor komt, Omdat het allemaal wat gevoeliger is van 'beneden'.
Dus, ik ben wel wat gerust gesteld. Ik heb alleen nog zo'n zwaar gevoel, maar tot op heden niet weer een bloeding of afscheiding gehad.
Pffff, wat een gedoe allemaal. Ik denk dat ik vandaag lekker rustig aan doe en vanmiddag gelijk met mijn dochter even op bed ga liggen.
Nogmaals bedankt.

Gr. Pam

Terug
Bovenaan