Het gaat nu opschieten

Zoooo, er zijn al best wel een aantal maart babietjes geboren... En wij zijn de volgende die aan de beurt zijn. Spannend hoor!!

Iedereen al een beetje klaar met alles?

Helaas niet, maar wel erg leuk om die maart-mama's te volgen he!
Hier moet het echt nog wel even blijven zitten hoor, maar die kleine begint steeds lastiger te worden (ofwel; moeders moet rustiger aan doen...)
Nog maar een paar weekjes en dan zijn wij!!!

Mijn god, het gaat zo snel opeens!!! Ik ben nu bijna 33 weken! Ongelofelijk.
Vandaag weer bij de gyn geweest daar mijn bloeddruk flink aan het stijgen was. Vorige week pilletjes voor gekregen die vrijdag al resultaat hadden geboekt. Vandaag was het nog steeds goed gelukkig! Helaas moet ik ze blijven nemen en nog steeds rust blijven houden (wat makkelijk gaat met die pilletjes: wordt er zo moe van) en ik moet nu 2x per week op controle blijven komen... Das minder maar goed, nog eventjes he.

Ook ik ben nog niet klaar... De meubeltjes voor de baby komen 11 maart en ik ben 09 april uitgerekend. 10 maart is mijn laatste werkdag. Dus mijn kleintje moet voorlopig nog zitten waar ie zit.
34 wk + 3 dgn

Ze mag komen!!! Alles is klaar. Ik hoop dat ze met een week of 38 zich aandient. Het is nu nog iets te vroeg.
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben nu. Heb oefenweeen en harde buiken, het wordt tijd dat mijn verlof begint. Lekker niksen op de bank. Hopen op mooi weer!! Beetje rommelen in huis en in de tuin.
Ohhh, ik kan niet wachten...

Sonja
35 weken

Wij hebben nog steeds geen gordijnen voor de babykamer. Aaahhhhh, wat is dat moeilijk, zeg. En ik moet alle spulletjes nog wassen. Maar verder alles klaar. Nog 4 weken werken en dan eindelijk verlof.....

Groetjes, Lieke
32 weken

Ik ben pas 30 april uitgerekend dus ik moet nog zo lang BLEEHHH!!!!!
Ik hoop gewoon dat ik op het eind al ontsluiting heb net als de vorige keer (toen 2 cm) waardoor ze de vliezen konden breken.
Hoop dus gewoon nog in april te bevallen.
Omdat ik al ruim 5,5 jaar thuisblijfmoeder ben, geen verlof hier haha.
Maar verder ben ik er klaar voor.
Alleen nog even de kleertjes van zolder wassen.
Dan is het toch wel makkelijk dat de derde weer een jongen is, kleren zat!!!

Terug
Bovenaan