het gaat oke

Hoi lieve dames,

Op verzoek ook mijn verhaal:

Het gaat oke met mij en mijn "buikbaby". Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik voel me oke, ben alleen moe moe en nog eens moe. Heb net als F. wel iets meer verschijnselen als vorige keer, dus ik denk dat ik dat maar als een goed teken beschouw.

Wij mogen 10 februari naar de vk voor de 1e echo, dan zijn we 8,5 week. Zijn erg benieuwd! Hopen dat dit x wel alles goed zit en goed blijft.

Ik vind het erg leuk dat jullie zo af en toe best eens wat van ons willen horen. Niet alleen de vervelende dingen delen, maar ook de leuke! Vind het hier ook veel prettiger als op het sept.forum.

Ik lees dagelijks al jullie verhalen en ben weer erg benieuwd naar alle klusperiodes en nod's.

We houden jullie op de hoogte.

xxxxxxxxxxx van Sammy

Hoi Sammie, het klinkt erg goed zeg. Ik hoop dat je wat moois te zien krijgt de 10e!

We delen hier idd de goede en minder goed dingen en met sommigen krijg je toch een soort van band. Jullie hebben ook veel ervaring en het is wel prettig om het zo te lezen.

Veel liefs Po

Hoi Sammie,
Fijn dat het goed gaat. Spannend zo'n eerste echo he?
Ik wist trouwens niet dat er al een september forum is. Ik kan hem namelijk niet vinden.
Veel succes en hoop dat alles inderdaad goed mag gaan met ons! En voor de rest ook dat er wat moois in het vooruitzicht mag zijn.
groetjes, maria

Hoi Maria,

Als je hierboven, links bovenaan op forums klinkt, dan op zwangerforum en dat zie je het septemberforum. Je vindt 'm inderdaad niet als je links op het zwangerforum klikt... Beetje verwarrend inderdaad!

Nou Sammy,
Om eerlijk te zijn is het juist een stimulans om jullie verhalen te lezen.
Ik weet dan ook dat ook ik weer een keer aan de beurt zal zijn.

Door blijven gaan svp.

Knuffels
Miranda

Terug
Bovenaan