het gaat steeds sneller, alweer over de helft

Hoi meiden,

Het gaat echt steeds sneller.. ik vond het toen lang duren voordat we de 20 wkn echo hadden, maar nu zijn we alweer over de helft..

Over ruim 3 weken alweer kerst, heerlijk 2 weken vrij
en dan nog anderhalf maand werken..
Ik werk tot half februari, stop 4 weken van te voren..

Nog 49 dagen werken hi..

liefs leeuwtje

Hoi leeuwtje,

Het gaat inderdaad supersnel. Ik ben donderdag alweer 26 weken. Voor je het weet is de kleine er.

Mijn laatste werkdag is donderdag 5 februari. Heerlijk gevoel daarna lekker lang vrij went ik neem nog een aantal weken verlof op na de bevallingsverlof.

Groetjes

Corrie

Ik ben nu 23 weken en het vliegt voorbij. Ik ga half/eind februari met verlof, ik ga het aankijken en het liefst natuurlijk 4 weken van te voren. En misschien plak ik er een vakantie achteraan. Of we gaan in mijn verlof al met vakantie, zodat ik heerlijk allemaal vrije dagen over hou!

groetjes Maris

Ik vond de eerste 14 weken heeeeeeeeeeeeeel langzaam gaan maar nu vliegt t voorbij! Ik denk dat als de feestdagen geweest zijn, het helemaal snel gaat. Vrijdag 13 februari is mijn laatste werkdag en dan hoop ik nog 6 weekjes te kunnen genieten van mn verlof.
Het is bijzonder dames dus we moeten genieten! :-D

Groetjes Janneke

Ik stop half januari met werken, 6 weken vtv, het is al bijna december, dus het komt echt al dichterbij....
Enerzijds kruipen de weken voorbij, maar kan me nog zo goed herinneren dat we 5 a 6 weken zwanger waren en dat ligt alweer een paar maanden achter ons...

Terug
Bovenaan