Het gaat weer beter!!

Hier gaat het ook weer stukken beter. Bij mijn eerste zwangerschap was het met 16 weken allemaal voorbij en daar lijkt het nu weer op. Ben nu bijna 16 weken en heb vandaag m'n eerste dag zonder medicijnen. Die hielden met uit het ziekenhuis, dus dat was erg spannend. Gelukkig gaat het allemaal goed. Moet nog wel m'n gemakje een beetje houden, maar kan rustig aan weer wat leuke dingentjes gaan doen, zoals yoga en m'n breilessen. Volgende week beginnen we weer met een paar uurtjes werken.

Gisteren ook controle bij de gyn gehad, alles in orde. Hij vond dat het kindje een sterk hartje had en stond er ook helemaal niet van te kijken dat ik al leven voel. Ben heel blij. Heb 6 januari pas m'n 20 weken echo, kon niet eerder ivm feestdagen.
Heb wel voor 17 december een pretecho gepland, om het geslacht te proberen te achterhalen, hahaha. M'n geduld is op, als je eenmaal besloten hebt dat je het wilt weten, dan wil je het ook weten, haha.  Hopelijk laat baby zich bekijken, want da's ook nog geen zekerheid natuurlijk.

Lieve groetjes,
Evelien

Hoi,

Goed om te lezen dat het de goede kant in gaat. Je hebt het zwaar genoeg gehad, dus nu is het tijd om te mogen gaan genieten. Veel plezier met leuke dingen doen

Groetjes Fonske

Hoi Evelien,

Steeds als je reageert op het forum klinkt het beter!
Wat fijn dat je je steeds beter gaat voelen en  gelukkig niet de hele zwangerschap zo misselijk bent!
Leuk zeg dat je zachtjes aan weer leuke dingen kan doen en zelfs al wat kan werken!
Blijf het rustig aan doen, maar je past heel goed op jezelf en luisterd goed naar wat je lichaam aangeeft, volgens mij!
Ook fijn voor Renee dat je weer opknapt.
Ben benieuwd of ze een broertje of zusje krijgt!!
Laat je het weten (zodra jij het weet) of hou je het geheim tot de bevalling geweest is wat het wordt?

Liefs, Marianne

Hoi Evelien

Mens, wat heerlijk dat die nachtmerrie voorbij lijkt te zijn! Geniet van alle leuke dingen die je weer kunt doen en al heb je je lijf als zwangere nog lang niet terug, ik kan me zo voorstellen dat dat in jou geval wél zo voelt.

Geniet van de pretecho, je hebt het verdiend hoor!

Liefs
Susan

Wat fijn dat je je nu beter voelt, ik was de 1e 16 weken ook zoooo ziek, ook medicijnen gehad. Nu voel ik me super (ruim 22 weken) ik hoop dat jij je ook lekker fit gaat voelen en optimaal kan genieten! Spannend hoor, 17 december!!

liefs Monique mv Marit en ??

Terug
Bovenaan