het gaat weer goed hier

Hi Meiden,

Ik ben er weer...
Wat een week achter de rug zeg ik had echt het gevoel alsof er donderwolken in mijn hoofd zaten. Ik was al moe bij het opstaan en ik zag aan het einde van de dag gewoon scheel van de hoofdpijn. Voor de rest was het me geloof ik ook aan te zien want iedereen vroeg of het wel goed ging met me want ik zag er zo moe uit. Ik heb dit bij geen enkele miskraam zo erg gehad. Maar vanochtend bij het opstaan was er weer een zonnetje in mijn hoofd. Zo heerlijk en rustig geslapen en ik had gewoon weer energie... Oh wat had ik dat even nodig. Nu nog even een weekendje een beetje rustig aan doen en dan moet ik vast weer op en toppie zijn.... Maar ik had de afgelopen dagen wel als een beer in winterslaap willen doorbrengen. Ik ken dit helemaal niet van mezelf omdat ik graag weer vooruit kijk en niet teveel achterom maar schijnbaar dacht mijn lichaam er deze keer even anders over en mocht ik even niet positief zijn... maar i am back... Zo dat is een lekker gevoel.
Vriendje is ook zo superlief geweest en heeft me nog eens flink geknuffeld en verwend met aandacht (en dat terwijl het niet zo een persoon is die met zijn gevoelens te koop loopt) Mocht ik al twijfels hebben over onze relatie dan is nu maar weer eens bewezen hoe gek we op elkaar zijn.....
 Ik ga weer van alles genieten en hop dat het met jullie ook een beetje goed gaat.

Hester hoe is het met je kleine hummeltje?
Aadje.... een hele speciale dank voor je steun...

Tuurlijk wil ik jullie allemaal persoonlijk bedanken dat jullie me steeds weer steunen en nog even voor Annemarie... meid het geeft niets dat je laat reageerde, ik begrijp best hoe moeilijk het voor jou is en dat je er niet te veel mee geconfronteerd wilt worden.. Ik kan alleen maar heel hard hopen dat het bij jou allemaal goed mag blijven gaan en dat vele van ons je goede voorbeeld gaan volgen.

Toch zal ik dit forum en deze tijd nooit meer vergeten.
Het heeft voor de rest van mijn leven een plekje in mijn hart gekregen.

Knuffeltje,

Corina

Hoi Corina

Toevallig zat ik vandaag nog te denken om je te vragen hoe het met je gaat. Aangezien ik behoorlijke hoofdpijn heb is dat toch aan me voorbij gegaan en heb het alleen even bij lezen gehouden. Ik ben echt heel blij om te lezen dat het beter met je gaat, dat deed me goed.  

Het is maar goed dat elke dag een nieuwe is en geen oude......

Groetjes Jeannette  

Hey corine,

Fijn dat je weer onder ons bent en ik ben blij te horen dat het weer een stuk beter met je gaat!! Het was wel een opluchting om je positieve berichtje te lezen.
Ik ben blij voor je dat je deze zwangerschap een plekje hebt gegeven en dat je weer moed hebt in de toekomst.

Ik vind het ontzettend GOED van je!!!

Liefs Bibi **

Hee Corina,
Wat fijn om te lezen dat het alweer wat beter met je gaat!!!
Het zit jullie ook echt niet mee, en het verwerken wordt toch iedere keer zwaarder en moeilijker!!
En het is je zoooo heel erg gegund!!!
Liefs van Annemarie, inmiddels 8w4d zwanger.

hoi Corina,

Ben even niet aanwezig geweest, maar vind het echt fijn dat je je weer goed voelt hoor.

En hier gaat alles gelukkig ook nog goed, maar ik vind het nog steeds wel erg spannend.

Op dit moment voel ik mijn borsten eenstuk minder en dan ga je toch weer raar denken hoor.

dat zal ik moeten afleren maar weet nog niet hoe.

Ik hoop echt dat we van jou ook weer wat moois mogen horen, als de tijd daar is.

ik denk veel aan je.

veel liefs Hester  

Hoi Corina,

Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
Het valt niet mee om dit te verwerken als het voor de 4e keer mis gaat. Het lijkt me dat je je door je lichaam in de steek gelaten voelt.
Wel lekker dat je even door je vriend verwend bent. Hans kan mij helaas niet echt steunen.
Met mij gaat het ook wel goed. Ik besef het soms eigenlijk nog niet helemaal. Ik ben eigenlijk maar 2 weken zwanger geweest. Bij 6 weken kreeg ik het bloedverlies en één week later verloor ik het vruchtje.
Ga jij nu eigenlijk wel die bloedverdunners krijgen?
Ik hoop dat er snel een voorspoedige zwangerschap voor je zal volgen.

Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan