Het gaat weer goed!

A

Anoniem

Guest

De afgelopen dagen hebben we heel veel gepraat. Heb er voor gekozen om het tegen mijn ouders, de ouders van mijn man en de beste vrienden te vertellen over de miskraam. Ik kan het eigenlijk iedereen aanraden om er open over te praten! Het lucht zoveel op.
Het bloeden is inmiddels gestopt en ik voel me weer goed! Had vanmorgen al weer zin om te klussen haha.
Dus kortom: we gaan er weer voor!

Hai Marijke,

Wat fijn voor je!! Ik denk ook dat het goed is om erover te praten en er eerlijk over te zijn, dan kan je iig je gevoelens delen met de mensen waar je van houd en de mensen die van jou houden!!

Nou, heel veel klusplezier dan maar weer! :)
Ik vind je een topper! Knap dat je er zo mee om gaat! Hopelijk ben je snel in verwachting en heb je een gezonde zwangerschap!!

Liefs Lynn.

Fijn meid...oer-vrouw! ;-)
ja is fijn om er over te kunnen praten, knap van je hoor! en straks weer lekker klussen en vol goede moed naar je NOD toeleven!
liefs x

hey meid!

Gelukkig dat je je weer goed voelt en zelfs weer zin hebt om te klussen! Het lucht idd erg op om te praten. Als jullie je er prettig bij voelen om dat met anderen te delen, moeten jullie dat ook zeker doen.

Veel klusplezier weer! Op naar een gezonde zwangerschap!

Liefs

Ik hoop dat je snel weer tureg kan naar het zwanger-zijn-forum. Dat maakt het verdriet misschien iets minder heftig. Maar tot die tijd; goed dat je er zo veel over praat en het een plekje geeft

Sterkte en veel klusplezier
wenser

Hey meid!
Fijn dat je je weer goed voelt!
En weer lekker klussen!
En op naar de volgende NOD!
Knap van je dat je het bespreekbaar maakt, knap hoor. maar dat is zeker ook goed, dan ben je het kwijt en kun je het met mensen delen!

Knap hoor! Succes met klussen!

Liefs

Terug
Bovenaan