Het gaat weer mis geloof ik!!!!

Hoi Meiden,

Het gaat echt mis weer hoor. Ik ging gisteravond voor ik naar bed ging nog ff naar de wc. Toen zat er ook helder bloed bij (naast de bruine afscheiding)!!!!
Heb me toen in slaap gehuild van verdriet en frustratie. Vandaag lijkt het op mijn menstruatie rommel (zonder pijn?!), maar nog niets gezien wat op een vruchtje kan lijken.... Mijn borsten doen nog wel een beetje pijn. Dus nu ga ik ervan uit dat het niet goed meer zit. Ik wacht wel op woensdag en ga gewoon naar die echo. Kunnen ze gelijk zien of alles weer schoon is als mijn vruchtje er niet meer zit. Dus miscchien zie ik jullie na dinsdag weer om me weer bij jullie te voegen........

Een erg verdrietige Claudy

Ach meisje nee toch?? Wat verschrikkelijk dat je bloed hebt verloren.Geef de hoop nog niet op hoor want er zijn veel vrouwen die ondanks hun zwangerschap toch hun maandelijkse portie bloed verloren. Ik ga heel erg voor je duimen dat het vruchtje gewoon op de goede plek zit en het loos alarm is!!

Veel liefs Inge

Lieve Claudy,

Wat erg voor je, meis. Zoals Inge al zegt hoop ik ook dat het loos alarm is, want je hoort inderdaad wel vaker dat vrouwen tijdens hun zwangerschap bloed verliezen. Ik heb me toevallig vandaag bij het forum gevoegd en ik zag je mailtje waarin je vertelde zwanger te zijn. Geweldig voor haar dacht ik toen.
Ik kan me voorstellen dat je je nu ontzettend verdrietig voelt en dat de komende dagen spannend zijn, maar probeer de moed erin te houden. Ik hoop voor je dat het mee valt.

Liefs Claudine (bijna dezelfde naam, grappig hè)

he claudy, wat erg zeg! he, dat is echt vervelend! ik ga ook heel hard duimen dat er niks aan de hand is, maar t niks is. wat moeilijk voor je om te wachten en wat jammer dat je niet gewoon van je zwangerschap kan genieten, dat heb je toch echt verdiend!
We doen ons best claudy! liefs en sterkte lis
ps: kan je niet eerder de gyn of vk bellen???? misschien kan die je wel geruststellen!

Lieve Claudy...ik sluit me aan bij de andere dames..ik leef enorm met je mee ook al ken ik je niet..dat wachten en wel/niet gevoel is afschuwelijk!
Kun je inderdaad niet de gyn bellen? misschien kun je eerder terecht?
heel veel sterkte en houd nog moed!
Liefs
Truitje

kan het geen innesteling geweest zijn? ik heb met 8 weken ook een bloeding gehad,en niet zo weinig ook...toch was alles goed bij mij,ik ben nu 17 weken zwanger en het gaat heel goed,voel het iedere dag,een hele geruststelling...het hoeft dus niet fout te zijn...bloed je nu nog? heb je krampen??? dat hoort er allemaal bij!!

sterkte!!

Lieve Claudy,

Nee toch meis? Ik hoop ook van harte dat dit loos alarm is en dat het een innesteling is zoals Claudia schrijft!
Wordt hier druk met alle Claudjes!
Hopelijk kun je eerder je gyn. bellen voor de geruststelling en komt alles goed. Keep my fingers crossed for you, grl.

Knufje van Suus

Hoi lieve meiden,

Nee ik heb geen krampen maar het blijft wel bloeden (niet erg veel). Maar twee keer van die stolsels ofzo zonder iets erin. Kun je dan 2 keer zo'n innestelingsbloeding krijgen dan?
Ook ik hoop dat het woensdag allemaal nog goed blijkt te gaan.Ik zal morgen maar ff bellen naar de gyn misschien kunnen ze me er eerder tussenproppen.
Bij mijn vorige mk had ik veel buikpijn en veel rommel........ nu is het meer helder bloed en beetje slijm.

Bedankt allemaal ik voel me iets beter door jullie. Geweldig wat zo'n forum voor ons meiden kan doen he? Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs een iets minder verdrietige Claudy.

PS: Leuk hoor al die Clautjes hier.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan