het gaat weer mis

Hoi Allemaal,

Gisteravond na het douchen had ik toch weer een druppel bloedverlies.
Voor mij is het weer zo een herkenbaar gevoel dat ik toch denk dat het ook voor de 3e keer mis zal gaan.
Op dit moment verlies ik nog geen bloed maar als het net zo gaat als de vorige keren dan zal het nog wel een dag of 2 duren.

Ik hou jullie op de hoogte.

Corina

Lieve Corina,

Het liefst wil ik zeggen, joh, 1 druppel bloedverlies hoeft echt helemaalo niets te betekenen meid! Maar ik kan me voorstellen dat jij dan denkt van, ik heb dit allemaal al 2x eerder meegemaakt dus ik weet wel beter. Ik hoop toch dat het niets ernstigs blijkt te zijn. Ik zou het zo vreselijk voor je vinden als het weer mis ging!!!
Ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan!

Sterkte meid!!!

X F

Gedverdemme zeg. Het lijkt wel of je ook niets bespaard blijft, he?
En natuurlijk hoeft er vooralsnog niets aan de hand te zijn, misschien was het een contactbloedinkje, maar je gevoel zegt toch ook een hoop.

En wat is het dan moeilijk om positief te blijven (denken), terwijl je dat toch echt was al die tijd! Helaas lukt dat niet altijd en dat hoeft ook niet, je mag je er gerust weer rot onder voelen hoor.

Als je de behoefte hebt, hou je ons op de hoogte? Ik hoop in ieder geval dat het goed mag blijven gaan voor je.

Aadje

Hoi Corina

Ik zou ook zo bang worden. Ik had bij mijn tweede MK precies hetzelfde als bij mijn eerste gezonde dochter en toch ging het fout dus het zegt toch niets hoor. Ik dacht het zit goed het gaat hetzelfde als bij mijn dochter maar nee hoor terwijl andere mensen toen hetzelfde hadden als ik bij mijn eerste MK en daar ging het wel goed bij dus even afwachten hoe moeilijk ook!
Sterkte
Lotte

Corina,

Het eerste wat ik denk als ik jouw stukje lees is , Oh nee!
En druppel hoeft niets te betekenen.
Maar je gevoel zegf vaak genoeg.
Is jouw ervaring ook al geweest.
Kun je morgen niet bellen voor een echo.
Op die manier heb je het snelste duidlijkheid.
Meid, ik hoop werkelijk dat alles nog goed is.
Sterkte !

Liefs, Monique2

Corina,

Bedankt voor je berichtje. Het is toch niet te hopen dat je nu weer een miskraam krijgt. Dit hoeft toch nog niks te betekenen (die druppel bloedverlies). Na 2 eerdere miskramen zal je wel snel denken dat het wederom niet goed gaat, ik hoop echt voor je dat dat niet het geval is. Veel sterkte de komende dagen. Geef de moed niet op.

Groeten Mayke

Jemig Corina,

Wat gebeuren er toch rare dingen met de mensen op dit forum. Het is net al mogen we niet van dit forum af. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het bij druppeltjes blijft en dat het een tussentijdse bloeding is maar dat is natuurlijk afwachten.
Heel veel sterkte!!!
Liefs Biate.

Terug
Bovenaan