Het gaat weer mis....

Hi Dames,

Ik was aan het aftellen naar mijn termijnecho van 28 juni maar deze gaat zeer waarschijnlijk helemaal niet door. Afgelopen donderdag had ik een klein beetje bruine afscheiding. Ik dacht niet piepen dit kan van de innesteling zijn. Alles goed en wel weer netjes wit tot vanmorgen.... Weer bruin en in de loop van de middag ook met bloed, vanmorgen had ik  wat zeurderige menstruatiekrampjes. Net even de huisartsenpost gebeld en volgens hun  klinkt het  echt niet goed.

Ik kan nu dus  alleen maar afwachten, nou dat gaat me even niet zo goed af hoor. Ben echt helemaal kapot en wie weet hoe lang het nog duurt voordat het komt. Vorige keer had ik een leeg vruchtzakje en moest ik uiteindelijk voor een curettage dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Ik hoop dat het snel voorbij is. Ik vind dit zo vreselijk eng. Echte hoop dat het toch blijft zitten heb ik niet maar misschien. Ik baal hier zo verschrikkelijk van, ik kan het gewoon ook ff niet bevatten allemaal. Waarom nou?

Ik ben kern gezond, mijn vriend is kerngezond en nu dit weer. Morgen maar de ha bellen en nu afwachten wat de avond en  nacht gaat brengen. Ik zie er zo tegen op.

Liefs,
Daantje

Hoi Daantje,

Wat lees ik nou  wat een kl... gevoel zeg. En juist waarom? Dat ik kan ik me heel goed voorstellen dat je je dat afvraagd. Maar ja zolas je weet ons lichaam is een raar wezen. En ik hoop echt dat het goed gaat maar als ze al zo praten van????
Nou dan zou ik ook in angst zitten meid.
Maar toch blijf ik nog een beetje voor je  dat het misschien toch goed gaat.
Ben zelf ook de laatste dagen een beetje uit mijn doen.
Al die tegenslagen en spanningen brak mij ook op.
Daantje luister goed naar je eigen lichaam en kop op!
Zal aan je denken.

groetjes astrid

Lieve Daantje,

meiske, als ik je foonnr had zou ik je nu ff bellen om te vragen hoe die nu is... Balen, onwijs balen... en da's nog zachtjes uitgedrukt. Ik hoop echt voor je dat het niet hetgene is wat we allemaal zo vrezen. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een enigszins beetje ontspannen avond hebt gehad maar ik weet hoe het is als je op het wachtbankje zit...

Lieverd, ik zal vanavond in m'n gebedje voor het slapengaan aan je denken.... heel heel veel sterkte morgen en ik hoop dat het allemaal meevalt...

Dikke zoen,

Sannetje

Lieve Daantje,

He, meis wat schrok ik toen ik je berichtje las. Ik had juist aan
jullie gedacht dit weekend. Ik hoop van harte dat het toch nog goed mag
gaan!

Tjemig, ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik zal heel hard voor je duimen dat het goed voor jullie afloopt.

In elk geval wens ik jullie heel veel sterkte.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan