Het gaat zo goed.....

Hey meiden,

Nou sinds vorige week donderdag geven we in de laatste fles voeding voor hongerie baby's + pap.
Eerst met 3 kleine schepjes toen sliep meneer tot half 6 al een verschil van een uur!!!
Sinds eergisteren doen we er 5 kleine schepjes in en is het half 7 dat ons manneke zich meld!!!
Super dus.
En sinds gister zit ons manneke ook op 3 flessen!
Het was eigenlijk puur toeval het liep gewoon zo.....
Dus om half 1 zijn 2de fles en tja toen dacht ik en nu......tussendoor lekker wat sap en klein beetje fruit.
En om 17.15 lekker goed gegeten meneer liet het hem heerlijk smaken zijn courgette met aardappel en daarna een klein toetje.
Jochem ging lekker slapen en melde zich om 21.15 kreeg lekker zijn pap en vanmorgen pas om 6.22 wakker!
Dus ook vandaag naar 3 flessen het gaat goed ben super trots op mijn manneke.

Hoe gaat het met jullie kindjes........
Liefs Louise

wat heerlijk voor jullie!!!
Hier gaat het ook goed op 3 flessen fruit en groente...het gaat echt so hard!
in 1 week tijd kruip ze (wel achteruit ;-)) en zit ze ineens!

wauw, goed zeg.
pascal heeft nu wel meer dagen dat hij flessen niet leeg drinkt.
hij krijgt nu nog 4 van 210 +7.
misschien zit zijn overstap naar 3 er ook aan te koemn.
van mij hoeft t nog niet, de 5 uren tussen de flessen in kosten hem nog best moeite, ondanks dat hij ze dus niet altijd leeg drinkt.

@smoothy--> komt vanzelf hoor ze geven het vanzelf aan.....
Ik ben heel trots op hem dat tie het kan anderzijds die momenten van de fles geven vind ik zo bijzonder zo gezellig.....dus daarin mis ik weer 1 moment haha.
Maarja wat tie niet wil wil ie niet toch en het cb heeft aangeven dat als hij eraan toe is dat het kan.

@nicole--> WWHHHAAA zitten en kruipen geweldig hihi gaaf man!
Ik kijk daar ook erg naar uit vind het zo gezellig allemaal, en ja het gaat hard maar ik geniet er vollop van dus.....
Je mag trots zijn op je meisje.

Terug
Bovenaan