het gaat zo snel...

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie ddat ook?
Bah....soms vind ik het gewoon eng, het gaat allemaal zooo vreselijk snel!
Mijn bevalling is alweer bijna een half jaar geleden, maar die tijd is zoooo snel voorbij gegaan!
Ik weet nog goed dat ik met mijn dikke buik op de bank zat te denken over hoe het allemaal zou zijn, hoe ze eruit zou zien en hoe het zou voelen...zo'n klein mensje helemaal van jou...
En nu is ze gewoon al een half jaar!! Ze past bijna niet meer in de bak van de wagen en groeit als kool!
Van de ene kant vind ik het super leuk, en ik vind dit nog 1000 x keer leuker als in het begin, maar vind het ook af en toe best moeilijk...
Heb laatst bijvoorbeeld eens wat opgeruimd in haar kast, kleertjes maatje prematuur, 50, 56....konden allemaal de zolder op ...
Moest gewoon bijna janken! Ook als ik foto's kijk van net na de geboorte...brrrr...

hebben jullie dit nou ook of ben ik gewoon over-emotioneel op dit moment???

X 4dec

Hoi!

Gisteren zaten we lekker op t strand (vrije dag) en toen dacht ik precies wat ik nu net van jou lees....
Het gaat zo snel! M'n ukkepuk is bijna 6maanden!!!! Met elke nieuwigheid wordt het leuker, nu maakt hij zulke leuke geluidjes. Maar zoals je al zegt is het ook afscheid nemen van die kleine hulpeloze baby. En ja met kleertjes, helemaal met 'mijn favoriete' en helemaal als het ook nog van Ioannis is geweest, dan denk ik, zou dit de laatste keer zijn dat ik zo'n hummeltje heb? (We hebben het niet serieus over een derde gehad)
Pfffffffff even slikken.
De 6mnd zijn voorbij gevlogen.  
Wat ben ik toch blij met m'n kleintjes. Ik heb nu even een intens gelukkig moedergevoel....
groetjes, Priscilla

hoihoi,

heel herkenbaar!! gisteren was de kleine een half jaar dus ook de foto's van na de bevalling erbij gepakt ohhh dan smelt ik helemaal alweer een half jaar geleden.........,
en ook bij het opruimen van de kleertjes een brok achter in mn keel  dit was waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap en bevalling dus daar sta ik dan wel even bij stil.
ik geniet enorm van mijn kanjers!!!!

groetjes susanne

oke, dus het is toch redelijk normaal...hahahaha....
het word ook alleen maar leuker, dat vind ik echt! En ik geniet zoooo van haar! Elke minuut van de dag, het is gewoon een heerlijk kind!
Maar inderdaad, dat afscheit nemen van dat hele kleine hulpeloze babytje.....brrrr....
Mijn vriend wil het bij   1 kindje laten (heeft hij altijd gezegt) maar goed, dat weet je maar nooit he! En we zijn nog jong dus het kan nog alle kanten op...
Alhoewel, ik zou nu echt niet aan een bevalling moeten denken hoor!!!! Hahaha de dikke buik vond ik heerlijik, maar de bevalling viel mij zwaar tegen.

Och ja, we genieten er nu gewoon lekker van en we zien wel...

Pffff, lieve hemel, soms heb ik het idee dat ze volgende week met haar brommertje naar een vriendinnetje gaat!

Dat loslaten begint nu eigenlijk al. Ik word er best een beetje weemoedig van als ik zie hoe snel dat allemaal gaat. Al die bijzondere momenten. Ik ben soms een beetje bang dat dat bijzondere er vanaf gaat. Dat het allemaal gewoon wordt.

Niet dat het zo somber is hoor, want jaaaa, wat is het leuk hé! Het worden echt van die mensjes nu. Als ik dan zie hoe ze helemaal alleen  uit een tuitbeker drinkt...   Geweldig! En schateren dat ze kan, dat is echt zoooo leuk. Totaal onbevooroordeeld kan ik wel zeggen dat ik de leukste dochter van de hele wereld heb

Groetjes, KT

Nou, je bent zeker neit de enige hoor. Vanmorgen zat ik zo naar hem te
kijken en hij wordt zo groot. Maatje 68 gaat al krap zitten.

Een half jaar geleden liep ik nog met zo'n dikke buik.

Het gaat inderdaad erg snel.

Gisteren waren we bij mijn vriendin op kraamvisite. Wat is dat dan weer
klein...onvoorstelbaar. Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn
zoontje ook zo klein was en dat je er zo voorzichtig mee moest doen.

Waar blijft de tijd...

ja, ongelofelijk he...dat die tijd al weer voorbij is! Maar goed, het word alleen maar leuker dus we moeten gewoon allemaal lekker genieten van onze (nu nog!!) baby's!!!

Terug
Bovenaan