het gaat zo snel

Hallo mama's in spe,

Vinden jullie ook niet dat het zo snel gaat? Ik ben al weer ruim 13 weken. Ik denk dat het misschien komt omdat het met tweede zwangerschap is en ik met man en macht probeer te genieten. Ik weet namelijk hoe snel het gaat!!  Misschien is het wel mijn laatste zwangerschap. Snik..
Kennen jullie dat?? Er is zelfs al een oktober forum actief. Terwijl ik het idee heb, dat ik het zelf net pas weet. Ik had bij mijn eerste zwangerschap echt geen klachten gehad en nu voel ik me eigenlijk ook heel goed. Ik ken al die klachten niet, die ik bij andere lees. En ik hoop dat straks ook niet te ervaren. Al is het met een beeb van 10 maanden, die nog niet loopt, niet altijd even licht! Maar ik vind het allemaal even geweldig.

Hoest bij jullie??
Ik begrijp dat als we straks tegen de 39 weken aan zitten, dat ik dan waarschijnlijk anders zal praten. Al denk ik dat ik het dan nog steeds niet zat zal zijn.

Groetjes

hey suno,

ja het gaat snel.
ik heb dat gevoel ook, hetzelfde verhaal:
al bijna 14 weken zwanger inmiddels, drukke peuter van 15 maanden die nog niet los loopt en wsl. de laatste keer zwanger...
raar he, je wilt bewust genieten, maar het is druk thuis en op m'n werk en de tijd gaat zo snel...
ik had net als de vorige keer  de eerste drie maanden  weer misselijkheid en extreme moeheid, maar die zijn sinds een weekje verdwenen, gelukkig.
maar wel raar dat het tweede trimester nu alweer bezig is, een derde al gehad...
nou ja, we gaan gewoon heel hard genieten vanaf nu, oke?!?

groetjes!

Hoi,

Ik vind het nog niet echt snel gaan, ik  zou de dagen wel vooruit willen kijken...

Maar ik ben dan ook net wat minder ver dan jullie.
Vandaag 11wk1dg...
Ik denk dat als ik de 13 wk gepasseerd ben het ineens naar mijn gevoel veel
sneller gaat.
Dan gaat de buik groeien, dan ga ik het kindje voelen bewegen.

En dan wordt het buiten weer wat lekkerder weer (hoop ik)
Ik blijf het zo koud en ongezellig vinden.
Ik wil het liefst lekker fietsen en wandelen met de kleine die ik hier nog thuis heb.
Maar het is zo koud (vind ik) dat ik veel te veel binnen zit.

Nog een paar weekjes, dan voel ik me lichamelijk wat beter en als het weer dan ook meewerkt....ben ik weer 100% happy.
(nu ook ook, ik geniet natuurlijk wel)

M.

Yes, ook ik ben nu ruim 13 weken.
Gister avond zeiden mijn man en ik tegen elkaar; sjonge... de eerste 3 maanden zitten er al weer op!!!

Tijdens mijn eerste zwangerschap kon de tijd niet snel genoeg gaan.
En nu glipt het door onze vingers lijkt wel!

Het eerste trimerster vind ik ook niets aan!
In het begion mag nog niemand het weten, je voelt je naar en vreemd en er is niets te zien nog aan je buik.

Daarna wordt het pas veel leuker.

Nog een paar weekjes MvM, hebben we dat ook maar weer gedaan.. gelukkig!

Groetjes

Het gaat mij eerlijk gezegd niet snel genoeg.
Ik heb echt het gevoel dat de weken voorbij kruipen.
Ik ben nu 15 weken en er is nog niets zichtbaar en ik
heb ook nergens last van.
Soms vraag ik me wel eens af gebeurt daar binnen wel wat.

Groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik precies 12 weken zwanger.

De afgelopen  weken konden me niet snel genoeg voorbij gaan.

Ik begin me nu iets beter te voelen. Maar voel en zie (behalve de reststanten hang-buik van de 4 vorige zwangerschappen ) nog niets.
Volgende week naar de vk. Misschien dat als ik dan het   -je hoor het ineens wat echter gaat worden....

Liefs M.

Dit is mijn 2e kindje. Ook hier gaat het ZO snel! over 4 wkn ben ik al op de helft, ongelofelijk.
Ik heb er natuurlijk al eentje rondlopen die eist veel aandacht en zorg, ze is 2,5jr. Het huishouden, het werken e.d. gaat allemaal door.
Echt genieten is het niet!
Wel 1 voordeel, voordat je het weet heb je de kleine in je armen!

groet hilal
15 wkn 3 dgn

Terug
Bovenaan