het geslacht weten

A

Anoniem

Guest
hoi
ik ben zwanger van mijn 2de kindje ben vandaag precies 35 weken.
met de 20 weken echo wilde ik graag weten wat het geslacht zou worden
ze heeft toen duidelijk gezien dat het een meisje werd en heb het zelf ook gezien maar toch heb ik nachtmerrie's dat het een jongen word herkend iemand dit
gr lindsey

haha erg is dat ja, ik was pas zeker toen ze het met de 3D echo nogmaals bevestigde dat het een meisje wordt! Denk dat je er over droomt omdat je onbewust toch bang bent dat ze het verkeerd hadden, maar het is goed te zien hoor of het een meisje wordt, ze hebben mij het verschil laten zien met foto's en toen was ik wel wat geruster!

liefs Daantje

Ze zitten er bijna nooit naast. Toch wordt je er altijd voor gewaarschuwd dat het nooit zeker is.

Ik zou er niet teveel over tobben. Buiten dat de kans heel erg klein is dat het toch een jongen is.... Stel dat je straks een gezonde jongen hebt. Wedden dat je op dat moment gewoon supergelukkig bent.

Je zult alleen nog even de roze jurkjes moeten ruilen naderhand

quote: mama t reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2008 20:06:36'));

Ze zitten er bijna nooit naast. Toch wordt je er altijd voor gewaarschuwd dat het nooit zeker is.

Ik zou er niet teveel over tobben. Buiten dat de kans heel erg klein is dat het toch een jongen is.... Stel dat je straks een gezonde jongen hebt. Wedden dat je op dat moment gewoon supergelukkig bent.

Je zult alleen nog even de roze jurkjes moeten ruilen naderhand

ja dan zal ik de kast opnieuw in moeten richten ja haha
ik hoop gewoon dat het inderdaad ook een meisje word en dat het gezond is is nog het belangrijkste :D

Terug
Bovenaan