quote: Marije1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2008 20:25:55&apos

);
Bij onze jongste hoorden we zowel bij de 20 weken als bij de pretecho dat het een knul zou zijn... en dat was hij ook. Toen 2 personen onafhankelijk van elkaar het zeiden had ik zoiets: dan zal het wel waar zijn toch? Scheelt misschien ook dat ik zelf ook al het gevoel had dat het een knul zou zijn.... het zou me zeer verbaasd hebben als ze na de bevalling hadden gezegd dat het een meisje was.
Deze keer was het bij de 20 weken echo niet te zien (tot 2x toe niet, we moesten namelijk terug komen) en bij de pretecho wel. We hadden deze keer een 3D pretecho gedaan en dat maakte het voor onszelf ook beter om te zien, want eerlijk is eerlijk 2D is een stuk onduidelijker om het te zien, wat het ook is (al zijn er best mensen naast echoscopisten die het zo zien bij een jongen en een meisje). En ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het klopt.... als het wel anders blijkt te zijn.... dan is dat zo, hoef er geen kamer voor te verbouwen of ineens nog een naam te verzinnen... kamer is neutraal (eh dat wordt de kamer, want die is nog niet klaar), namen hebben we voor zowel een jongen als een meisje en kleertjes zijn neutraal.
Denk dat iedereen wel een verhaal kent waar ze het verkeerd bij hadden, maar het is meestal wel goed wat ze gezien hebben.
Enne... heb 2 jongens, zo eng zijn ze niet hoor dat je daar nachtmerries van hoeft te krijgen hoor
groetjes,
Marije
haha nee dat weet ik dat jongens niet eng zijn heb zelf ook nog een lekkere bink van 2,5 maar toen had ik ook nachtmerrie's over dat ie lelijk zou worden en dat is ie ook niet geworde haha wilde toen het geslacht niet weten
ja ik ga er gewoon van uit dat ze gelijk heeft heb ook heel veel roze gekocht voor de baby en de kamer is nutraal op een paar roze dingen na maar die zijn makkelijk weg te halen.
heb de echo ook met 20 weken gehad en meestal is het dan ook wel duidelijk maar op 1 of andere manier blijft die angst er zitte komt ook door de verhalen op internet
gr lindsey