Het gevoel dat het eten terugkomt na het avondeten

Oke, het klinkt niet heel smakelijk, maar ik heb na het avondeten steeds het gevoel dat mijn eten weer "terugkomt". Je moet me dan ook echt niet aan het lachen maken. Het is niet zo dat ik dan moet overgeven, dat heb ik (lucky me) de hele zwangerschap nog niet gedaan, maar gewoon alsof het weer naar boven komt. Na een uur of zo is dit dan wel weer weg. Meer dames hier "last" van?
 
Heb hier ook last van hoor...na een paar uurtjes zakt het weer...Ik ben nu 8 mnd zwanger, dus zit er van alles in de weg ;-) Hoever ben jij nu? Zodra je baarmoeder heel hoog zit komt je maag gewoon in de verdrukking...

Ik woon zelf niet in NL, maar hier hebben ze van die speciale snoepjes die bij mij erg goed helpen (ze heten Tums).
 
ik had er ook last van.. heb je wel eens na een klein half uurtje vla geprobeerd.. liefst gewone vanille vla of halfvolle vanille yoghurt... bij mij hielp het goed.. succes er mee...
 
@sparkle, we hebben hier Tumtummetjes, hihi, als die helpen wil ik dat graag eens proberen, lekker!

@ChaBas, na een half uurtje vla dus, meestal neem ik inderdaad wat vla na het eten, maar dan direct. Zal eens een half uurtje wachten.

Ben trouwens inmiddels 26 weken zwanger :-D
 
Ik zou eens proberen een rennie of iets dergelijks te nemen na het eten, misschien dat het helpt
Ik ben momenteel vaak misselijk na het eten, maar dat zakt idd ook na ongeveer een half uur. Onze kleintjes duwen nu het een en ander opzij, waardoor dit soort klachtjes gelukkig heel gewoon zijn, maar soms best lastig ;P
 
Hoi, ik pakte altijd een of twee rennies, dat hielp vaak wel.Vla werkte bij mij niet.Heb met de eerste zwangerschap pas op het laatst last gekregen van maagzuur, maar bij de tweede begon het gedonder al met twaalf weken en werd alleen maar erger,echt smerig,bah! Maar rennie mag je zo nemen.Succes!
groetjes Diana
 
Even dit berichtje weer terug naar boven brengen. Heb de rennies en de vla geprobeerd, maar het helpt allemaal niets. Ik heb ook geen last van brandend maagzuur, alleen maar dat mijn eten blijft "hangen", lijkt het wel. Alsof het niet verder dan mijn keel gaat...

Met kleinere porties is misschien wat lastig want ik heb het alleen met avondeten, ik kan niet iedere keer opnieuw mijn avondeten gaan opwarmen en weer een hapje nemen. Tenminste, dat kan wel, maar daar heb ik geen zin in ;-p.
 
Terug
Bovenaan