Het gewicht:

Zo dames zijn we al aangekomen of nog aan het afvallen?

Ik was bij mijn vorige zw wel 32 kilo aangekomen en dat wil ik deze keer echt niet meer. Nu ben ik tot nu toe afgevallen, niet bewust mee bezig hoor! Maar ik let op wat ik eet en ben nog regelmatig misselijk vooral het avondeten gaat erg moeilijk.

Wel zorg ik dat ik voldoende vitamine binnen krijg door bijvoorbeeld Knorr vie te drinken. (al gaat die vaak nog eruit in wc)

Nu ben ik dus 2,8 kilo lichter dan ik was begin zwangerschap. Wel moet ik zeggen dat ik dus net voor de zwangerschap aan het afvallen was en dus 17 kilo lichter ben dan toen ik begon.

Dus zullen we een lijstje maken?

Josh (suuz), 13 w, -2,8 kilo.

Hmz, ik kan niet op 't lijstje: heb geen weegschaal thuis. Ja, schande, ik weet het. Maarzolang ik nog in mn kleren pas, vind ik het altijd prima.

Bij mn vorige zwangerschap ben ik 16 kilo aangekomen (gewogen bij mn ouders elke keer), dat is er allemaal wel af. Maar de stand nu? Geen idee.

Eet wel meer dan voor de zwangerschap: zo lang ik regelmatig eet ben ik niet zo misselijk .Maar ik moet ook best veel eten om de misselijkheid tegen te gaan hoor, pft. Dus mn buik is wel wat boller dan anders (ook met dank aan de opgezette darmen)...

Ben trouwens morgen 9 weken

hoi meiden,
ik heb geen idee...ik heb thuis ook geen weegschaal.
zal eens een keer bij mijn ouders gaan wegen en anders volgende x bij de vk.
ik begon bij mijn eerste met 60 kilo, kwam 13 kilo aan en daarvan zijn er 2 blijven 'hangen', begon dus zo rond de 62 kilo.
altijd met het idee dat ik een 2e wilde...deed dus niet echt mijn best om die 2 kilo eraf te krijgen...maaaaaarrrrrr, na deze ga ik aan de slag hoor...jajajajajajaja ,blablabla ;)
ik merk nu wel dat mijn buikje veel sneller groeit dan bij de eerste.
liefs lot.

Hallo.
Lot, bij mij het zelfde verhaal. Ik heb ook geen weegschaal en heb geen idee wat ik weeg. Bij mijn eerste woog ik 63 en ben ik 9 kilo aangekomen.. alles was er na 2 maanden weer af maar hou van eten en ben nu denk ik bij het begin 65-66 kilo geweest.. Ook groeit mijn buikje snel.. Zal me binnenkort eens wegen..

Grtjs.

Ik ben nu alweer vijf kilo afgevallen. (13w2d)

Mijn vorige zwangerschap begon ook zo, uiteindelijk kwam ik maar vijf kilo aan. Ik ben niet heel zwaar van mezelf, dus na de bevalling had ik flink ondergewicht. Dat in combinatie met de borstvoeding ging niet goed. Ik hoop nu dus iets meer aan te komen in totaal. Mijn buikje begint trouwens wel al goed te groeien.

Terug
Bovenaan