Het goeie nieuws verteld

Hoi meiden

Ja gister en vandaag is het er van gekomen.
Ik heb de meeste mensen in me omgeving het goeie nieuws verteld.
Ik weet dat het misschien wat vroeg is aangezien ik 9 wkn 3 dgn ben.
Maar het voelt goed en echt geheim was t al niet meer.
Ik heb tot nu een hoop leuke reacties gehad, maar besef echt wel dat er ook minder leuke zullen komen.
Zeker omdat ik geen relatie heb met de vader en dat ook waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Maar van alle mening probeer ik me weinig aan te trekken. Want ik sta 100% achter me keuze, ook als zal het niet altijd makkelijk zijn.
Maar een goeie achterban is al het halve werk.
En die heb ik gelukkig.

Gr Marielle

Idd meis! Ik zit in precies de zelfde situatie en helaas zijn er altijd mensen die echt rare dingen zeggen. Maar luister na je achterban, die gaan je ook helpen! Zolang je je zelf maar blij mee bent.

Succes!

hallo marielle,

hier nog 1 zit ook in de zelfde situatie als jij en trekt me er ook niks van aan zolang wy weten dat we er 100 % voor gaan dat is het belangrykste tog
is dit jou 1 ste kindje?????

er zijn toch altijd "domme" mensen die rare reacties erop geven..zo had ik het met dat ik pas 18 was toen ik zwanger was..
ik heb het nu bij mijn 2de zwangerschap ook al verteld met 7 weken ;) kon het niet voor me houden haha
geniet er lekker van en trek je er niks van aan!

Fijn om jullie reacties te lezen, deze twee wondertjes in me buik zijn heel gewenst.
Ook al kan je niet alles plannen haha.
Ik voel me er goed bij en ben er blij mee en dat is wat ik belangrijk vind.
Meningen zijn er evengoed wel.

Kus Marielle

Hi Marielle,

Geeft toch niks, 9wkn? Wij waren ook al zo vroeg.

En die neg. reacties"? Lekker langs je heen laten gaan. Jij bent er 100% blij mee en dat is het belangrijkste van alles!
Geniet van je zwangerschap.

Gr. Tamara

Inderdaad, als jij achter je beslissing staat dan is het toch goed. Je weet dat je het zwaar krijgt, maar je zal vast familie en vrienden hebben die je ook af en toe een handje willen helpen en of het er dan eentje is of twee zijn maakt dan ook niet meer uit. Het zijn ook jouw eerste wondertjes, dus je weet ook niet wat het is om er "maar" eentje te hebben. Dat is ook een voordeel!
Geniet er lekker van en uiteraard het allerbeste toegewenst!
Gr. Dabanne!

hoi marielle
wij hebben het dit weekeind ook verteld aan mn ouders binnenkort aan mn schoonouders en de kids wij zijn nu ook 9 weken en 4 dagen
bij de eerste 2 hadden we het veel eerder verteld ik vond het nu al laat

groetjes indra zwanger van de 3de

Terug
Bovenaan