het gras groener...

A

Anoniem

Guest
Vandaag ben ik na mijn miskraam voor het eerst weer ongesteld geworden. En wat denk   je? Afgelopen week voelde ik me al heel de week rot. Ik was (en ben nog wel een beetje) in een rothumeur. Niet echt leuk voor mijn omgeving... Mijn vraag aan jullie: Als ik ongesteld ben dan is het gras bij een ander altijd groener. Onze buren gingen uit eten en ik dacht "wij gaan echt nooit uit eten". Mijn collega vertrok vandaag op vakantie naar een warm oord. Ik dacht "wij gaan ook nooit op vakantie". Dan denk ik dus altijd enorm negatief. Herkennen jullie dat? Ik vraag me zomaar af of dit normaal is. Na mijn ongesteldheid gaat dit weer over, hoor! Dan voel ik me weer het gelukkigste mens op aarde. Hihihihihi. Dit noemen ze vast hormonen... Lastige dingen zijn dat toch, he?

Hi!

Nou ik heb dus precies hetzelfde; ik moet nu ook ongesteld worden en mijn bui is er alweer.
Zo van; bij de buren is hun flatscreen tv kapot en gaan gelijk een nieuwe halen en ik wil graag naar Euro Disney met de kerst maar zit daar toch over te twijfelen, want het is al zo'n dure maand en dan gaat een ander stelletje verderop wel leuk naar Disney, nou noem maar op, ik kan dan echt gaan zeuren tegen m'n vriend, van iedereen doet alles maar gewoon, terwijl het nu echt een wat moeilijkere periode word voor iedereen financieel, met die kredietcrisis. Tenminste dat neem ik aan. Wij zouden ons in gaan schrijven bij een nieuwbouwproject hier in de buurt want we wonen nu in een 3 kamer appartement wel koop, maar we willen een eengezinswoning, nou we gaan nog steeds wel inschrijven enzo maar toch een hypotheek krijgen word allemaal wat strenger beoordeeld enzo nou en dan als ik me al rot voel dan denk ik echt; jeeee wij hebben even alles tegen en bij iedereen gaat het makkelijker en beter, kortom het gras is altijd groener.
Maar dan zegt mijn vriend altijd heel relativerend; wij zijn toch gelukkig met z'n 3tjes en we zijn gezond en we hebben het toch goed? Dan denk ik altijd; ja idd je hebt ook gelijk! ( maar toch moet dat dat even op zo'n moment tegen me gezegd worden!)

Dus je bent niet de enige die zulke buien en gedachtes heeft!

xxxjes

Jada, wat lief van je vriend. soms heb je gewoon even iemand nodig die alles weer relativeert.

Groetjes van Marloes

Erg he die hormonen..... Ik heb er ook altijd zo'n last van. En nu ook met mijn zwangerschap is het wat erger dan normaal.
En het is bij jou logisch dat het extra heftig is, dat had ik ook na mijn miskramen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan