Het grote feest van Myrthe!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat hebben wij een plezier gehad woensdag en gisteren! Woensdag een eigen taart gemaakt, gister hadden we een taart van een taartenarchitect.
Alles vond ze leuk, vooral de kado's. Scheuren kon niet snel genoeg, want kado was interessanter. Iedereen pakte zelf eten en drinken, mn ma hielp een beetje met taart rond delen en eten opwarmen (we hadden alles vrijdag klaar gezet)
Dus ik kon op mijn gemak met Myrthe kado's uitpakken, visite begroeten en lekker feesten.
Ze was nog steeds hangerig en wilde vooral bij mij zijn, maar toch heeft ze het naar haar zin gehad en wij ook! Ik kan niet anders zeggen dan een super-eerste-verjaardag!!
Hadden ook veel leuke reacties dat iedereen het gezellig vond. Dat bleek ook wel, want ze gingen niet weg hihi.  De verjaardagsprinses ging eerder naar bed, dan dat de visite weg ging haha.

Hier nog een paar foto's....

Kado van papa en mama...

Traktatie op kinderdagverblijf

De taart die ik gemaakt had woensdag....

Lekker snoepen...

De taart van de taartenarchitect. Zooo lekker, met passievrucht. Geen slagroomtaart. Was echt heel luchtig, waardoor je blijft eten hihi.....

Ons verjaardagsprinsesje

Alle kadootjes....

Groetjes van een zeer blije Reneke en Myrthe

wat een leuke foto's zeg!
t is echt een schatje hihi.
en wat een leuke taart zeg, die je zelf heb gemaakt!
(die andere taart is ook heel leuk hoor, maar vind t toch specialer als die zelf is gemaakt :D)

ik heb even een onbeleefde vraag.
heb jij een koop of een huur woning?
en in welk deel van spijk woon je?
wij zijn ons ook flink aan het orienteren.
hebben goed nieuws gehad, dat we een huis kunnen kopen.
zou graag in spijk of hoogvliet willen wonen :D
lekker dicht bij mn familie.

liefs, do

Hoi,

Alsnog gefeliciteerd!!   En wat een mooie foto's en de taart vind ik ook mooi gemaakt hoor.

Groetjes,

Vanesca en Djamila

Hoi hoi,

Wat een leuke fotos's !! Leuk dat jullie beide dagen lekker gezellig hebben gehad!

Ze ziet er ook echt uit als een kleine prinsesje!

En wat is ze lekker verwend met al haar mooie speeltjes.

En je zelfgemaakte taart ziet er erg leuk uit!! Hoe heb je die gemaakt?!

Liefs Nesie

@ nesie... Die taart heb ik gemaakt met cake en daaroverheen prinsessenglazuur en prinsessenschrijfstiften van dr Oetker samen met roze snoepversieringen ook te koop ik supermarkt. Ik was er ook heel trots op.

@Do, geef niet hoor. We wonen in een koopwoning in Waterland. Het deel waar ik woon is super kindvriendelijk en rustige buurt.
Andere kant van Waterland schijnt vervelend te zijn doordat al die schorum uit Noord daar geplaatst is vanwege de sloop van de flats daar.
Nogmaals we wonen hier echt super! Als  je vragen heb kan je die altijd stellen via de mail. Heb je die nog van de mailinglist van de herft/lente wandeling?
Zo niet dan geef ik hem wel.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan