Het grote nieuws vertellen!

Gisteren waren mijn schoonouders 40 jaar getrouwd en wij vonden dan nou een mooie kans om het de ouders van mijn man en de broers en zussen te vertellen.
Dus toen iedereen aan de koffie zat en een gebakje zat te eten, dacht iedereen dat ik even ging speechen. Hun mond viel open van verbazing toen ze het nieuws hoorden. Natuurlijk moeten ze het nog even stil houden tot na de echo, over twee weken maar we wilden het zo graag delen!

Ze waren allemaal zo blij en mijn schoonmoeder stond flink te snikken en ik dus ook! haha!

Morgen gaan we op de koffie bij mijn ouders en vertellen we het daar ook!

ik moet er ook bijna van huilen... hehehe... volgens mij ben ik gewoon te emotioneel....super....ik moet het nog vertellen alleen mijn ouders weten het voor de rest nog niemand... nog even geduld

Bloempje gefeliciteerd met je schoonouders, wij hebben het nieuws het weekend aan de ouders, zussen, opa en oma's en de goede vrienden verteld. Allemaal hele leuke reacties, sommige vinden dat wij het vroeg vertellen, maar wij hebben zo iets van ze mogen weten waarom we blij zijn en wat ik niet hoop maar dat ze ook weten waarom we verdrietig zijn...

Terug
Bovenaan