Het grote ruiltopic! (niet alleen Smurfen)

Ik heb laatst de kasten van Lydia eens uitgemest en ben een hoops pullen tegengekomen die ik nooit gebruik. Je weet wel van die zalfjes enzo die je koopt maar nooit gebruikt.  Of ben ik de enige die  van alles uitprobeert maar wat toch niet altijd even goed blijkt te werken?  Zonde om in de kast te laten liggen. Nou kwam Nanda op de vorige forumdag met 3 flessen Nutrilon peutermelk aan die Tess niet lust. Dus met de volgende meeting in het vooruitzicht kunnen we elkaar misschien wel blij maken met wat wij niet meer gebruiken en toch maar werkeloos in de kast staat. Dit kunnen dus bepaalde voedingsmiddelen zijn, verzorgingsproducten, ongebruikte bekers en weet ik niet wat. En als we elkaar niet treffen in het echt, bestaat er ook nog zoiets als de postbode. Zo heb ik Esther al eens een heleboel Nestle voeding opgestuurd.
Dus als iedereen hier nou meldt wat ze over heeft, en eventueel waar ze behoefte aan heeft, komt er misschien wel wat van de grond. En als je geen ruilwaar hebt mag weggeven natuurlijk ook... Of een kleinigheidje voor de kleine.
Ik heb iig een heel zooitje ongebruikte potjes Natusan luierzalf staan waar Lydia niet tegen kan en die ik ook nooit meer zal gebruiken waarschijnlijk nu ze al aan het ziunelijk worden is. Verder nog een onaangebroken doosje anti-bergpads van Zwitsal, een slechts 1x gebruikte megapot uierzalf (wat een stinkzooi!) en een set van 3 aangebrokenmaar nog bijna volle flessen Dermocare Nijntje badschuim, wasgel en shampoo waar Lydia's tere huidje niet tegen kan... En nog 2 of 3 potjes/bordjes van Nutrilon met vis erin die ik zo vind stinken dat ik ze Lydia niet voer...
Ik zoek nog een Gargamel van de AH-smurfenactie, en verder is een leuk stickervelletje ofzo voor Lydia al prima!

Nou ja, ik ben benieuwd of dit topic van de grond komt, en ga nu gauw weer verder met mijn scriptie! Morgen gana we mijn nieuwe auto halen en als die eenmaal voor de deur staat wil ik er ook zo snel mogelijk in rijden natuurlijk...
Liefs, Rianne en Lydia

Goed idee!

Heb nog bergen spullen die toch niet gebruikt worden, zal na de Pasen een lijstje maken (lekker een weekje vrij en kindje gewoon 2 dagen naar de crèche (moet nog wel even de belasting doen... klein detail dat hij wat ingewikkeld is dit jaar )

Jullie horen nog van me, zal eens kijken in de smurfjes verzameling van mijn moeder en zusje (ze werden letterlijk uit mijn handen gegrist als ik ze al had), denk niet dat we die dubbel hebben, zag wel een aantal katten en slapende smurfjes... iemand?

groetjes Nanda

tis inderdaad een goed idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik pasgeleden een aantal dingen maar gewoon heb weggekieperd. Niemand wilde het hebben, dus weg ermee. Maar dit is een beter idee, misschien heeft iemand anders er nog iets aan.
Moet nog wel de kasten in snuffelen, maar ik heb sowieso een paar knuffelbeesten die Enzo nog nooit heeft aangekeken (het zal ook nooit gebeuren denk ik).

Nou, goed plan, ik zal eens rond koekeloeren wat ik heb en nooit gebruik

liefs
di silva

Gezocht:
De vierkante blauwe bewaarbus van Friso.

Alleen het nieuwe model is te bestellen op de site, maar ik zoek nog zo'n vierkante. Wie heeft 'm werkeloos in de kast liggen?

Liefs Nelleke

Sjips Nelleke... ik zag jouw berichtje en dacht gelijk: "JAAA, die heb ik! Kan ze hebben!". Dus ga voor de zekerheid nog ff in de kelder kijken... is die plek leeg... Valt me in... hebben we helaas nog maar een paar weekjes geleden allemaal weggedaan, stond hier toch zo doelloos na 1,5 jaar bv...

Sorry!! Had 'm je graag opgestuurd, maar helaas...

Groetjes, Marloes mv Marly

@phira

ik heb nog wel zo'n oud blik maar dan van de nutrilon maar de zakken van frisio passen er ook prima in
het is zo'n rechthoekig ding
ik hoor eht wel

saskia

Terug
Bovenaan