het had zo'n leuke dag moeten worden

vandaag heb ik de eerste echo gehad. ik ben nu 8wk en 5dg zwanger. de echo liet 1 mooi wormpje zijn met kloppend hart.
Het enige wat jammer was dat mijn moeder naast mij zat en niet mijn man.
afgelopen zaterdag zijn we naar de vrienden van amstel geweest in de ahoy. erg gezellig, zoals alle jaren die we er al naar toe gaan.
Toen het afgelopen was en iedereen naar buiten ging is er onrust uitgebroken. wat hier de reden van is is bij ons niet echt bekend. wat wij horen is dat de beveiling erg opgefokt was. de politie is erbij gekomen en heeft met harde hand opgetreden. mijn man is daar door meerdere agenten op de grond gewerkt, hij blijf rustig maar toch blijven de agenten hem met gummiknuppel slaan en schoppen.hij heeft meerdere blauwe plekken en hij denk dat hij een gekneusde rib en vingers heeft. er zijn meerdere mensen die klappen hebben gekregen, waarvan een zelf naar het ziekenhuis moest en nu nog steeds geen zicht heeft met een oog.
mijn man zit nu vast en word aangeklacht voor mishandeling van een agent. ik heb hem gister voor het eerst gesproken en mag pas vrijdag voor het eerst naar hem toe. door de zwangerschap kan ik geen rustgevende medicijnen krijgen en slaap ik dus ook maar zo'n 3a4 uur op een nacht. eten lukt ook niet echt. nu zijn we op zoek naar mensen die ook bij vrienden van amstel zijn geweest en ook hebben gezien wat er gebeurt is. Dus ben je er geweest of ken je mensen die wat hebben gezien horen we dat graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ook ik ben er niet bij geweest, maar vindt dit een schokkend verhaal!!! En dan maar zeggen dat de politie onze beste vriend is.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap, toen ik ook problemen had met slapen, toch een lichte medicatie gekregen van mijn huisarts om inderdaad wat te kunnen slapen.
Want rust is nu voor jou zo belangrijk.
Hoop voor je dat je man snel weer vrij komt en jullie samen van de volgende echo kunnen genieten.

Sterkte de komende tijd.
Liefs
 
Jeetje wat schrikken nu ik dit lees. Helaas ben ik er ook niet geweest maar ik wil je ook heel veel sterkte wensen en hoop voor je dat het snel voorbij is en dat je man weer snel bij je is.

Groetjes
 
Ik ben er ook niet geweest en kan je daarbij niet helpen.
Heeft je man al een advocaat? Als je dit nog niet geregeld hebt zou ik daar zo snel mogelijk proberen te regelen. Hebben jullie een rechtsbijstandsverzekering?
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan