Het hartje klopt!

Hallo allemaal!

Ik heb een paar dagen geleden een berichtje geplaatst waarin stond dat ik zo bang was,omdat ik al 6 miskramen had gehad en nu weer zwanger ben!
Gister moest ik naar het ziekenhuis om een echo te laten maken,ik was zo bang omdat ik echt dacht ik krijg weer te horen dat het niet goed is of er is weer geen hartslag te zien!
Niks was minder waar die dag van gister vergeet ik nooit meer!
Mijn man en ik hebben voor het eerst het hartje van ons kindje zien kloppen!!!!!!!
Alles was goed,en nu maar hopen dat het ook goed blijf,op dit moment ben ik de gelukkigste aanstaande moeder van de hele wereld,en ik kan de hele wereld aan!
Wat is het toch mooi om je eigen kindje zo te zien,ik kan niet wachten tot ik het in mijn armen kan houden,en ik laat het nooooooooit meer los!
Zo dat was het weer,jullie zijn weer op de hoogte en bedankt nog voor al jullie lieve berichtjes!

Dikke kusssssss
Steenbok xxx
 
Wat ben ik ontzettend blij voor je! Wat zal je inderdaad gelukkig zijn! Mooi is dat he, het hartje op de echo zien. Toch een bevestiging dat alles goed gaat! Nou, heel veel succes en geniet ervan!
Liefs eva
 
wauw, wat geweldig voor jullie zeg. En nu genieten he.

Het lijkt mij ook een hele bijzondere ervaring. Ik heb geen miskraam gehad maar ik moet zeggen dat ik, tot ik het hartje heb gehoord, toch wel nerveus ben.

Fijne zwangerschap!

Liefs Po
 
Ik ken je niet maar je verdient het dubbel zo erg aangezien alle ellende die je hebt meegemaakt! geniet ervan veel succes ik ben zelf 12 weken bijna hihi en heb met 9 weken ook mijn ukje gezien en ik ben heel nuchter maar lag toch te janken op die bank!!
Zo mooi en levend in jouw eigen lichaam!!!


veel geluk!

XX Kat
 
wat fantastisch voor jullie dat het nu wel goed gaat en dat je het hartje hebt zien kunnen kloppen, hoop echt dat je over aantal maanden een gezond kindje in je armen mag houden, heel veel geluk en probeer er van te genieten.
Liefs Esther.
 
Wat ben ik blij dat je even wat van je laat horen. Ik had nog een oproepje geplaatst. Moest veel aan je denken. Ben zo blij dat het goed gaat? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend???
Ik moet nog een tijd. Ben pas 5 weken, maar krijg wel met 8 wkn (eigen iets over 7 wkn) een echo. Dus ben benieuwd..... (ook ik heb een miskraam gehad. Verbaast je eigenlijk he, hoeveel vrouwen er een miskraam krijgen. Triest hoor)
 
wauw ben blij dat het goed met jouw en je kindje gaat moest nog wel effe aan je denken gisteren

ik hoop dat alles verder goed gaat en geniet ervan

groetjes suzanne
 
Terug
Bovenaan