Het hartje klopt !!!!!!!!!

Hallo dames,
JAAAAAAAAAAAAAA, het hartje klopt. M'n kleintje is 1 cm groot hahahaha
Echt helemaal geweldig. Dit was echt het mooiste wat ik ooit heb gezien en heb gehoord. Zo enorm geweldig. Ik heb daar zo liggen janken van geluk joh, ongelooflijk.
Ik hoop echt dat iedereen met een kinderwens dit gewoon meemaakt. Niet te beschrijven. We waren zo bang. Bij de 1e met 13 weken was het vruchtje dood. Waaren hoopvol voor de termijnecho gegaan. Kan je voorstellen hoe onze wereld in elkaar stortte toen. Nu ik daar weer binnen stapte sloeg de paniek even toe, maar we zijn nu echt happy. Ons eerste kindje komt eraan. Ok, moet nog een lange tijd, maar het begin is er en het begin is goed! Het hartje klopte zeer regelmatig en alles zag er verder goed uit. Ik kan er nog uren over door blijven praten. Hebben ook 2 foto'tjes mee mogen nemen. Ok, je kan me van alles vertellen wat het zou kunnen zijn hoor. Ik haal daar nou niet echt een kindje uit, maar geeft niet... Is toch ons kindje. Het wordt een hele leuke hahahaa. 7,3 weken oud en 1 cm groot. 10 januari was dus de goede datum.
Ria en Miranda, bedankt voor jullie reakties..

Laat de januari 2006 forum maar snel komen...

Knuffels
 

Hoi miranda!

gefeliciteerd meis!
hartstikke leuk voor je, er valt nu een hoop spanning van je af he!

ik wil je verder nog een hele fijne zwangerschap wensen.

liefs sarah 20+6 zwanger van 1 kindje
 
Hoi Miranda,

Fijn dat het deze keer wel goed is! Het hartje zien kloppen is toch een hele opluchting he. Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad, ook op 7.3 weken, en ik moet zeggen dat ik er ook niks in zag (geen mensje of zo), maar dat het hartje klopt is toch een heel goed teken al! Veel succes verder, en ik zie je hopelijk gauw bij de januari-mama's!

Groetjes,
Marian
 
Terug
Bovenaan