Het hartje klopt!!!!!!!!!

Hallo lieve meiden, we zijn terug uit het ziekenhuis. Het was spannend hoor. Eerst uitwendig gekeken niets gevonden, wel een cyste op mijn eierstok (?). Toen inwendig en ja hoor daar zat ie onze kleine dreumes! En het hartje klopte. Ze kon het allemaal nog niet goed meten omdat ik volgens papier 7 weken ben zij kwam met meten op 6 weken en 4 dagen. Maar dat zegt niets zei ze. Nu moet ik over 31/2 week weer ivm het kindje en de cyste. Ze willen het gewoon even in de gaten houden. O meiden ik ben zo blij he. Alleen ook nog wel bang hoor dat het als nog mis gaat. Maar daar mag ik eigenlijk niet aan denken he? Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie steun en opbeurende woorden. Blijven jullie allemaal nog effe voor me duimen dat het goed blijft gaan?
Liefs Molly +......?

Hoi Molly,

Ik heb deze site gisteren pas ontdekt. Zelf heb ik pas een tweeling gekregen na de 5de keer icsi, en na 5 jaar lang dokteren. Geweldig dat je zwanger bent!! Je zult je nog vaak onzeker voelen, maar ik kon mijn gynaecologe altijd bellen en kon dan vaak meteen een echo laten maken. Ik ben dan ook wel in België zwanger geraakt (en daar kom je bij je gyn aan huis). Molly ik duim voor je. Heel veel succes!!

Wat fijn voor jullie!!!! Ik ben de hele dag al stiekem aan het kijken op mijn werk of er al iets stond op het Forum, ik heb zoooo hard geduimd!
Het komt allemaal goed, ik weet het zeker!
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine. Wanneer ben je uitgerekend?
Was het emotioneel? Ik zou echt in huilen uitbarsten om na 2 jaar eindelijk een hartje te zien kloppen...

Denk positief, stress is niet goed voor de baby!

Veel liefs
Marielle

Dank je wel lieve meiden, Het was inderdaad emotioneel en raar. We wachten nog even de volgende echo af 6 december en dan pas kan ik het echt geloven hoor, het is zo onwerkelijk....! Marielle, ik ben 4 juli uitgerekend. Zal voor jullie ook hard duimen dat de operatie voorspoedig verloopt en je ook snel zwanger zult zijn. Houd je me op de hoogte?
Liefs Molly.

MOLLY!!!

Wat GOED!!!! Heerlijk meid dat alles tóch goed is voor jullie!!!
Ohhh wat een opluchting....
Je komt de kritische fase vast prima door als ik dit zo lees, hou die positieve moed vast he!

liefs van Suus

Terug
Bovenaan