Het hartje klopt!!!

Hoi lieve meiden!!

HET HARTJE KLOPT!!!!

We zijn vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en we zagen het hartje duidelijk kloppen. We zijn zo blij met dit fantastische kerst kadootje, onze kerstavond kan niet meer stuk.

Alleen ben ik iets minder lang zwanger dan we dachten. Ik ben vandaag 6weken en 3dagen zwanger dus nog wel heel pril. De gyn vertelde dat ik nu net zoveel kans heb op een miskraam als elke vrouw die er geen heeft gehad omdat het zo beweegelijk en goed klopte. Het blijft natuurlijk ontzettend spannend maar we zijn in iedergeval nu al heel erg blij met dit goede nieuws.

Voor jullie ook hele fijn dagen en ik hoop dat in 2005 heel veel meiden van jullie lekker zwanger zullen zijn!!

Dikke Kus Bibi

Hoi Bibi,

Wat fijn dat je het hartje hebt gezien!!
geniet ervan en probeer te ontspannen,ik weet dat dat moeilijk is de eerste 3 mnd,ik weet zeker dat 2005 een topjaar voor je gaat worden!
Veel liefs
Snoop

Ohh Bibi wat een geweldig nieuws lees ik hier op tweede kerstdag. Ik ben ontzettend blij voor je meis. Geniet er maar lekker van!! en blijf hier wel af en te kletsen he!!?

Liefs PO

Oh wat gaaf joh. Echt heel cool. Komt goed, weet het zeker.
Spannend zeker voordat je de echo kreeg. Lijkt me toch zo mooi het hartje van je ukkie te zien.
Ik hoop het ook (snel) mee te mogen maken.

Dikke knuffel

Geweldig nieuws meid! Probeer er ook van te genieten,he?
Fijn dat je ons op de hoogte houdt van je goede nieuws, dat houdt ons allen op de been (mij in ieder geval wel!)

Liefs, Sylvia

Terug
Bovenaan