Het hartje klopt!!!

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we bij de gyn geweest om te kijken hoe het ging (wij zijn nl zwanger via IVF) met onze zwangerschap. En het zag er allemaal goed uit. Het hartje klopt, zagen wij. Yes! Heerlijk. Volgens de gyn is de uitgerekende datum 2 dagen later dan ik had gedacht wat wrs weer komt door iets latere innesteling.

Maar voorlopig ziet het er goed uit en mag ik over 5/6 weken terug komen voor de volgende echo!

Alle andere moeders die er bij gekomen zijn: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik hoop dat we met elkaar een mooie tijd mogen hebben!!

Groetjes Belle

Wat super Belle!!!!!
Dat moet heerlijk geweest zijn om te zien! Hoever ben je dan nu precies volgens de gyn? Heb je de kleine op foto meegekregen?

Geniet ervan!
Groetjes, Irene

Hoi Belle

Wat een heerlijk nieuws zeg. Geeft denk wel een hoop extra zekerheid voor jezelf.
En, heb je de eerste "baby" foto meegekregen??

Groetjes Natalie

Hai Irene en Nathalie,

We hebben de kleine op foto. Maat stiekum is dit de tweede echo. Bij het terugplaatsen van het bevruchte eitje hebben we ook een echo gekregen  met een heel ienimienie stipje wat ons kindje op dat moment was. Erg grappig om te zien en nu te weten dat dat kleine stipje is gaan groeien.

Mijn uitgerekende datum was 8 oktober en de gyn dacht aan 10 of 11 oktober gezien de grootte van het vruchtje.

Wanneer mogen jullie voor je echo naar de verloskundige/gyn?

Groetjes Belle

Gefeliciteerd Belle!

Wat een opluchting zal dat zijn!

Wij mogen vrijdag voor een echo met 6w5 dagen. Ik hoop dan ook een hartje te zien!

Geniet ervan!

Liefs, Billie
6w2 zwanger van de 2e

hoi ,

gefeliciteerd belle met het zien en horen van het hartje lijkt me rg leuk
ik moet nog ven wachten ik krijg hem pas op 12 weken en ben u bijna 7 weken dus dat ddurt nog even.

billie: waarom krijg jij nu al een echo?

groetjes van inkie

Hai Belle!

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn dat je de eerst periode weer even achter de rug hebt! Het is toch een beetje stapje voor stapje, vind je niet? Ik kijk ook heel erg uit naar de eerste echo. 18 maart mogen wij komen voor de eerste echo, dan  ben ik  waarschijnlijk zo ´n 8 weken zwanger, ook met IVF.  Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Groeten, Jolanda

Terug
Bovenaan