Het hartje klopt!!!!

Gisteravond had ik mijn 1e echo en ik was echt heel erg nerveus. Maar gelukkig zagen we meteen een hartje kloppen pfff wat een heerlijk gevoel. Frummeltje is precies 9 wk oud en had al armpjes en beentjes.

Liefs Linda,

Heerlijk he, om even te mogen gluren...ik heb em afgelopen woensdag gehad en ben nu 11 weken en een dag.
Ik was enorm zenuwachtig, had de nacht ervoor niet geslapen en had in de wachtkamer een horrorverhaal gelezen over lege vruchtzakjes (mijn vriend raadde me de Men ´s Health al aan....)
Als je dan een kloppend hartje ziet valt het allemaal van je af. Mijn vriend had van tevoren nog een grote mond maar die viel ook helemaal stil. Ik ben normaal best stoer en helemaal  niet jankerig, maar schiet steeds vol als ik de foto weer bekijk....zullen wel de hormonen zijn!
 Geniet ervan!

Ook ik heb afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en het hartje klopte en hij/ zij wilde zelfs even bewegen toen we keken. Leuk joh!
De datum van de echo week iets af van de eerste berekeningen (5 dagen), dus wie weet moet ik naar een ander forum (mei).
Over een paar weken krijg ik nog een echo om te kijken of  het kindje nog steeds een fractie kleiner is  en wordt eventueel de uitgerekende datum bijgesteld.

Terug
Bovenaan