het hartje klopt!!!!!!

vandaag eerste echo gehad, eerst uitwendig geprobeert maar toen kon ze het niet goed zien dus lter ook nog inwendig en ze zag meteen een hartje kloppen, over 2 weken moet ik nog een keer terug komen voor nog een echo omdat ze niet heel goed de termijn kon bepalen en omdat ze nog iets achter het kindje zag..... waarschijnlijk geen meerling maar ze wist het toch niet helemaal zeker haha.
schrok best toen ze zei dat ze nog wat zag. waarschijnlijk was het al een deel van de navelstreng maar ja over 2 weken weten we het hopelijk zeker.
we zijn in ieder geval super blij en als het er nou toch 2 mochten zijn... dan zijn ze alle twee welkom hoor, maar daar gaan we nog maar niet van uit haha.

kus krista

Hoi Krista, ik had gister, maandag, ook mijn 1e echo.
Hartje klopte keurig!
Ben nu 9 weken en 3 dagen, kindje was 2,5 cm groot.
Zo schattig om te zien weer!
O ja,en blij dat het er maar 1 is ha ha!!Dit word ons 4e kindje namelijk en echt de allerlaatste!!
Succes bij je volgende echo!
Ik moet over 3 weken weer  met 12 weken, laat dan meteen een combinatietest doen, dus een nekplooimeting, om de kans op het Syndroom van Down te laten berekenen.
Groetjes Roos.

geweldig zo'n kloppend hartje.
Ik hoop donderdag ook een kloppend hartje te gaan zien, ben erg benieuwd en gespannen. Slaap slecht laatste dagen.

Groetjes,
Kim
7+1

Terug
Bovenaan