het hartje klopt!!!

hoi hoi,

Ik durf het bijna niet te zeggen na de twee vreselijke berichten van vandaag.

ik heb vandaag een echo gehad en het hartje klopt!!!
Het was wel erg spannend, al eerder een miskraam gehad en zwanger geworden met IVF geeft toch wel een risico, maar nu ben ik wat gerustgestelder.

Ik wens yvonne en sweetmamma erg veel sterkte toe.

groetjes en knuffels Umbra

Lieve Umbra. Schreeuw het van de daken meid. Het is toch fantastisch dat het goed is! Ondanks het slechte nieuws hebben wij al een geweldige lieve en leuke dochter, dus genoeg om blij van te worden. Dit verlies krijgt weer een plekje en dan zien we wel weer verder. Ik wens jullie alle geluk van de wereld en geniet.

Liefs Yvonne

Hoi Umbra,

Wat super leuk! Wat een spannend moment was dat niet? Ik mag dat moment ook nog gaan meemaken binnenkort en hoop dan net zo'n berichtje te kunnen plaatsen. Geniet ervan!

Liefs Chrissy

Hey Umbra,

Wat een goed bericht. Ik snap heel goed hoe je je voelt, wij hadden dinsdag ook een prachtige echo met kloppend hartje en "gelukkig" (voor zover te zien) 1 kindje. Het is zo tegenstrijdig om blij te zijn terwijl je leest dat het ook anders kan zijn. Eerlijk gezegd weerhield het mij er ook van om een blij berichtje te plaatsen.

Liefs,
Moon

hoi hoi,

Super, dat de echo goed was. Toch altijd spannend. Wij hebben morgenmiddag om 14.15 onze eerste echo, ik ben dan 10 weken en 1 dag zwanger. Ben best wel wat gespannen.

Groetjes

hoi meiden,
allemaal voor de echo.ooh ik wil ook!!! moet nu precies 3 weken wachten.ben nu al zenuwachtig.
je moet juist genieten.ik zou juist blij zijn.ook al gaat het nu mis of krijg ik ook slechte echo.mijn directe collega kunnen niet zwanger worden.die zei ook het is hard maar ben wel blij voor je dat jij wel zwanger kan worden.zij vertelde dat 1 op 6 niet lukt had ze vvan het ziekenhuis gehoord.
dus geniet ervan en laat iedereen het weten.voor je het weet is weer voorbij.

vind het erg jammer dat er paar afvallen in maand juni groep wel weer paar minder om te kletsen en dingen met wisselen,veel sterkte.hoop voor jullie dat je snel weer positief test krijgen en goede echo.
gr marjan

Terug
Bovenaan